Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen
(bijna) weekend!
bluesweater
Minister of Pop



wat zijn je plannen?
Anoniem
Queen of Queens



SMELTEN........
Anoniem
Queen of Queens



Nee oke, sowieso VEEEEEEEEEEEL eten in slaan voor 2 weken. En mijn man wilt vissen halen en vermoedelijk nog wel wat andere dingen en stressen. 
bluesweater
Minister of Pop



Cindy schreef:
SMELTEN........
morgen koelt het toch al af?????? right ?????? anders ... same 
bluesweater
Minister of Pop



Cindy schreef:
Nee oke, sowieso VEEEEEEEEEEEL eten in slaan voor 2 weken. En mijn man wilt vissen halen en vermoedelijk nog wel wat andere dingen en stressen. 
goed plan!!! ik ben wel nieuwsgierig hoevaak doe je normaal boodschappen? 1x per week ? vaker ??
Anoniem
Queen of Queens



bluesweater schreef:
Cindy schreef:
Nee oke, sowieso VEEEEEEEEEEEL eten in slaan voor 2 weken. En mijn man wilt vissen halen en vermoedelijk nog wel wat andere dingen en stressen. 
goed plan!!! ik ben wel nieuwsgierig hoevaak doe je normaal boodschappen? 1x per week ? vaker ??
Vaker... TE VAAK je wilt ons uitgaven aan boodschappen niet weten, toen wij dit terug rekenen dachten we HOLLY DIT MOET VERANDEREN.... maar we doen het nog steeds niet echt lol. Maar daarom gaan we ook na de markt daar is alles goedkoper qua groente enzo en je kan er VEEL van in slaan dan + vanaf 4 uur (maar dan zijn we al weg) is het NOG goedkoper want dan willen ze van allles af wat ze nog hebben en gaan de prijzen nog lager. Dit is eindelijk de idealen tijd om dan in te slaan, maar dan is ook de vraag: Wat is er over + wat er over is is dit wel 'vers' genoeg nog.
bluesweater
Minister of Pop



Cindy schreef:
bluesweater schreef:
Cindy schreef:
Nee oke, sowieso VEEEEEEEEEEEL eten in slaan voor 2 weken. En mijn man wilt vissen halen en vermoedelijk nog wel wat andere dingen en stressen. 
goed plan!!! ik ben wel nieuwsgierig hoevaak doe je normaal boodschappen? 1x per week ? vaker ??
Vaker... TE VAAK je wilt ons uitgaven aan boodschappen niet weten, toen wij dit terug rekenen dachten we HOLLY DIT MOET VERANDEREN.... maar we doen het nog steeds niet echt lol. Maar daarom gaan we ook na de markt daar is alles goedkoper qua groente enzo en je kan er VEEL van in slaan dan + vanaf 4 uur (maar dan zijn we al weg) is het NOG goedkoper want dan willen ze van allles af wat ze nog hebben en gaan de prijzen nog lager. Dit is eindelijk de idealen tijd om dan in te slaan, maar dan is ook de vraag: Wat is er over + wat er over is is dit wel 'vers' genoeg nog.
hahaha m'n pa doet echt dagelijks boodschappen dus ik kan me ook niet voorstellen als mensen echt 1x (of misschien 2x) per week wat halen, maar het klinkt praktisch.. hmm goedkoop is wel verleidelijk maar als het dan niet is wat je wilt.... hoevaak is er dan markt bij jou?
Anoniem
Queen of Queens



bluesweater schreef:
Cindy schreef:
bluesweater schreef:
goed plan!!! ik ben wel nieuwsgierig hoevaak doe je normaal boodschappen? 1x per week ? vaker ??
Vaker... TE VAAK je wilt ons uitgaven aan boodschappen niet weten, toen wij dit terug rekenen dachten we HOLLY DIT MOET VERANDEREN.... maar we doen het nog steeds niet echt lol. Maar daarom gaan we ook na de markt daar is alles goedkoper qua groente enzo en je kan er VEEL van in slaan dan + vanaf 4 uur (maar dan zijn we al weg) is het NOG goedkoper want dan willen ze van allles af wat ze nog hebben en gaan de prijzen nog lager. Dit is eindelijk de idealen tijd om dan in te slaan, maar dan is ook de vraag: Wat is er over + wat er over is is dit wel 'vers' genoeg nog.
hahaha m'n pa doet echt dagelijks boodschappen dus ik kan me ook niet voorstellen als mensen echt 1x (of misschien 2x) per week wat halen, maar het klinkt praktisch.. hmm goedkoop is wel verleidelijk maar als het dan niet is wat je wilt.... hoevaak is er dan markt bij jou?
1x per week elke zaterdag.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld