bluesweater schreef:Cindy schreef:bluesweater schreef:
goed plan!!! ik ben wel nieuwsgierig hoevaak doe je normaal boodschappen? 1x per week ? vaker ??
Vaker... TE VAAK je wilt ons uitgaven aan boodschappen niet weten, toen wij dit terug rekenen dachten we HOLLY DIT MOET VERANDEREN.... maar we doen het nog steeds niet echt lol. Maar daarom gaan we ook na de markt daar is alles goedkoper qua groente enzo en je kan er VEEL van in slaan dan + vanaf 4 uur (maar dan zijn we al weg) is het NOG goedkoper want dan willen ze van allles af wat ze nog hebben en gaan de prijzen nog lager. Dit is eindelijk de idealen tijd om dan in te slaan, maar dan is ook de vraag: Wat is er over + wat er over is is dit wel 'vers' genoeg nog.
hahaha m'n pa doet echt dagelijks boodschappen dus ik kan me ook niet voorstellen als mensen echt 1x (of misschien 2x) per week wat halen, maar het klinkt praktisch.. hmm goedkoop is wel verleidelijk maar als het dan niet is wat je wilt.... hoevaak is er dan markt bij jou?
1x per week elke zaterdag.