Sheepypie schreef:
het begon laatst met de camera van de intercommen die we hebben daar konden we niks meer door zien.
en sinds vandaag doen zowel de buitenbellen en onze deurbellen binnen het ook niet meer
het begon laatst met de camera van de intercommen die we hebben daar konden we niks meer door zien.
en sinds vandaag doen zowel de buitenbellen en onze deurbellen binnen het ook niet meer


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


15