LindzyInfernal schreef:
Cindy schreef:
En dat stukje over de sportschool tja weet je, ik vind het ook zeer ongemakkelijk om te gaan maar ik doe het toch. Deze week wat minder gezien maandag mijn operatie is en ik toch helemaal weer opnieuwe moet beginnen met opbouwen. Dus het is zeer demotiverend lol. Maar ik ga wel ook al is het maar 1 rondjes ipv 2 beter iets dan niets. Je moet jezelf over dat stukje heen zetten, mensen zijn daar in de sportschool voor zichzelf of gewoon met vrienden om te sporten. Ze letten niet snel op andere, ook al heb je dit gevoel soms. Maar als jij je ook vooral focus op je training dan heb je ook geen tijd om te kijken wat er om je heen gebeurd. Wat juist goed is want dat neemt de ongemakkelijk gevoel weg. Ik zou het oprecht niet opgeven dat sporten en toch vol proberen te houden. Ik denk als het uiteindelijk lukt en je ziet resultaten je heel trots op jezelf bent!
ik zou mss willen kijken naar iets anders kwa bewegen/sport, weet niet of ik iets ga vinden waarvan je afvalt. Maar een sportschool heeft 9/10 keer ook personal training want ik wil toch echt wel wat afvallen, de weegschaal vond ik niet zo heel lief toen ik er op ging staan omdat ik wel benieuwd was ik weeg mezelf bijna nooit omdat ik dan terug denk aan vroeger. Ik had toen een serieuze eetstoornis. en ja 30+ dus je wordt er niet slanker op vrees ik mijn ma 50+ ja is er ook niet slanker op geworden al ben ik wel langer dan mijn ma.
LindzyInfernal schreef:
Je emoties weg eten is inderdaad een probleem. Ik herken het heel erg, maar je moet proberen om je dan op andere dingen te focussen. Cindy schreef:
Ik snap je angst, maar hoe dan ook als samen wonen uiteindelijk je relatie zal kosten zal dit toch wel ooit gebeuren. Dan kan je het beter nu weten dan als je al 15 jaar of zo samen bent. Maar gezien jullie in de weekend's toch ook samen waren en soort van samen wonen dan zal het denk ik wel goedkomen hoor! Maak je niet te druk hierom.
Mmm wat is een paar keer begonnen? En wat heb je gedaan? En hoelang? Want om resultaten te zien moet je soms lang doorgaan.
Ik ben toen naar de sport school gegaan maar dat vond ik na 2x ongemakkelijk en ik let al heel veel op mijn eten en drinken maar toch lukt het me maar niet. En ik ben een stress eter dus als ik stress ervaar ga ik eten. (nu heb ik stress vanwege werkeloos zijn, en thuis situatie). Ik snap je angst, maar hoe dan ook als samen wonen uiteindelijk je relatie zal kosten zal dit toch wel ooit gebeuren. Dan kan je het beter nu weten dan als je al 15 jaar of zo samen bent. Maar gezien jullie in de weekend's toch ook samen waren en soort van samen wonen dan zal het denk ik wel goedkomen hoor! Maak je niet te druk hierom.
Mmm wat is een paar keer begonnen? En wat heb je gedaan? En hoelang? Want om resultaten te zien moet je soms lang doorgaan.
En dat stukje over de sportschool tja weet je, ik vind het ook zeer ongemakkelijk om te gaan maar ik doe het toch. Deze week wat minder gezien maandag mijn operatie is en ik toch helemaal weer opnieuwe moet beginnen met opbouwen. Dus het is zeer demotiverend lol. Maar ik ga wel ook al is het maar 1 rondjes ipv 2 beter iets dan niets. Je moet jezelf over dat stukje heen zetten, mensen zijn daar in de sportschool voor zichzelf of gewoon met vrienden om te sporten. Ze letten niet snel op andere, ook al heb je dit gevoel soms. Maar als jij je ook vooral focus op je training dan heb je ook geen tijd om te kijken wat er om je heen gebeurd. Wat juist goed is want dat neemt de ongemakkelijk gevoel weg. Ik zou het oprecht niet opgeven dat sporten en toch vol proberen te houden. Ik denk als het uiteindelijk lukt en je ziet resultaten je heel trots op jezelf bent!


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20

