Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Tell me
xAnna
Straatmuzikant



Welke dingen hebben hier nou echt waarde?
Anna
YouTube-ster



Vriendschap
xAnna
Straatmuzikant



Hihi, die vind ik heel mooi <3
Anoniem
Popster



Vriendschap

Dat ja.
Anoniem
Popster



De hechten band die iedereen hier met elkaar heeft
Isolated
Karaoke-ster



Vriendschap

Tanisha
YouTube-ster



Vriendschap

Mylimasis
YouTube-ster



Vriendschap

Ailuropoda
Karaoke-ster



Vriendschap

Account verwijderd




Popdollars, credits en items DUHH. 
xAnna
Straatmuzikant



Popdollars, credits en items DUHH. 

Ik vond de andere reacties mooier, op gsm zouden ze dat zeggen ja. Ik ben er nu echt mee eens dat hier de sfeer veel en veel beter is.
Account verwijderd




Popdollars, credits en items DUHH. 

Ik vond de andere reacties mooier, op gsm zouden ze dat zeggen ja. Ik ben er nu echt mee eens dat hier de sfeer veel en veel beter is.

Sarcasme. ;)
xAnna
Straatmuzikant



Popdollars, credits en items DUHH. 

Ik vond de andere reacties mooier, op gsm zouden ze dat zeggen ja. Ik ben er nu echt mee eens dat hier de sfeer veel en veel beter is.

Sarcasme. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Mooi zo
Account verwijderd




Ik vond de andere reacties mooier, op gsm zouden ze dat zeggen ja. Ik ben er nu echt mee eens dat hier de sfeer veel en veel beter is.

Sarcasme. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>

Mooi zo

Ik vind de sfeer hier ook beter btw. :)
Account verwijderd




Vriendschap

Geniaal antwoord en 100% waar.
Heb hem op mijn profiel gezet :p
xAnna
Straatmuzikant



Vriendschap

Geniaal antwoord en 100% waar.
Heb hem op mijn profiel gezet <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Goed idee, ga ik ook doen!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste