Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Ik ben nieuw hier..
Otenba
Karaoke-ster



hey, ik ben nieuw hier en zoek mensen waarmee ik kan praten en die me willen helpen :).
Adelyna
Landelijke ster



Hee, welkom! Als ke vragen hebt, mag je me altijd mailen! Xoxox
Anoniem
Wereldberoemd



Welkom op VP, veel plezier! :)
Otenba
Karaoke-ster



Hee, welkom! Als ke vragen hebt, mag je me altijd mailen! Xoxox

Dankje, je bent de enige die hierop gereageerd.. Ik hoorde hele goeie dingen over deze site dus ik dacht laat ik maar eens kijken.
Otenba
Karaoke-ster



Welkom op VP, veel plezier! <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Dankje! :d
Otenba
Karaoke-ster



omg hou je van lieveheersbeestjes

JA.
Adelyna
Landelijke ster



omg hou je van lieveheersbeestjes

Bram bram bram... Vlinders nemen de wereld over
Adelyna
Landelijke ster



Hee, welkom! Als ke vragen hebt, mag je me altijd mailen! Xoxox

Dankje, je bent de enige die hierop gereageerd.. Ik hoorde hele goeie dingen over deze site dus ik dacht laat ik maar eens kijken.

Okee gezellig :) lukt het een beetje?
Anoniem
YouTube-ster



hey, ik ben nieuw hier en zoek mensen waarmee ik kan praten en die me willen helpen <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>.

Ik heel erg graag zelfs <3
alishakusx
Straatmuzikant



Heyy leuk dat je hier bent.:)
Als je vragen hebt kun je me altijd mailen, maar ook om gezellig te praten =)
Heel veel plezier verder ❤
Account verwijderd




Hee, welkom! Als ke vragen hebt, mag je me altijd mailen! Xoxox

Account verwijderd




omg hou je van lieveheersbeestjes

JA.



<--

HAHAHAHA
Otenba
Karaoke-ster



omg hou je van lieveheersbeestjes

JA.



<--

Ik aanbid jou nu. :tongue:
Account verwijderd






<--

Ik aanbid jou nu. <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_tongue_updown.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_tongue_updown.png' alt=':tongue:'>'>

you're not the only one

OMG ik ga echt plat
Otenba
Karaoke-ster





<--

Ik aanbid jou nu. <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_tongue_updown.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_tongue_updown.png' alt=':tongue:'>'>

you're not the only one

Oke dan aanbid ik je niet meer.  Ik wil speciaal en appart zijn.
Account verwijderd




Ik aanbid jou nu. <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_tongue_updown.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_tongue_updown.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_tongue_updown.png' alt=':tongue:'>'>'>

you're not the only one

Oke dan aanbid ik je niet meer.  Ik wil speciaal en appart zijn.

Aanbid mij dan (a)
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste