Amicizia schreef:
ik Amicizia
word niet meer graag "caitlynn, cait, of andere namen genoemd worden"
omdat ik niet meer zo fijn vind
dus je mag me Amicizia noemen
of Ami
ik Amicizia
word niet meer graag "caitlynn, cait, of andere namen genoemd worden"
omdat ik niet meer zo fijn vind
dus je mag me Amicizia noemen
of Ami


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20