Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
komt er deze maand weer een speciale credit
Anoniem
Popster



actie?

want dan wacht ik daar op met credits kopen.
Ninurta
Straatmuzikant



actie?

want dan wacht ik daar op met credits kopen.

da's juist de vraag...
Philophobia
Straatmuzikant



Ja Lianne zei dat ze het elke maand 1 keer ging doen, tuurlijk want het trekt onwijs veel geld aan en zij hebben dat gewoon nodig..

maar ik ga d'r slaan als het volgende week is want dan zit ik in frankrijk zonder wifi.
Adelyna
Landelijke ster



Ja Lianne zei dat ze het elke maand 1 keer ging doen, tuurlijk want het trekt onwijs veel geld aan en zij hebben dat gewoon nodig..

maar ik ga d'r slaan als het volgende week is want dan zit ik in frankrijk zonder wifi.

Dat wl ik dan zien :0 
Maar donderdag en vrijdag hebben we ewel ff wifi, dus ik twijfel of ik mijn ipad meeneem, maar ik kan ook op mijn mobiel op vp' maar dan moet ik hem op simplee zetten, anders kan ik niks haha
Philophobia
Straatmuzikant



Ja Lianne zei dat ze het elke maand 1 keer ging doen, tuurlijk want het trekt onwijs veel geld aan en zij hebben dat gewoon nodig..

maar ik ga d'r slaan als het volgende week is want dan zit ik in frankrijk zonder wifi.

Dat wl ik dan zien :0 
Maar donderdag en vrijdag hebben we ewel ff wifi, dus ik twijfel of ik mijn ipad meeneem, maar ik kan ook op mijn mobiel op vp' maar dan moet ik hem op simplee zetten, anders kan ik niks haha

ja wedden, dan is t net n actie van maandag dinsdag en woensdag.
Anoniem
Popster



Ja Lianne zei dat ze het elke maand 1 keer ging doen, tuurlijk want het trekt onwijs veel geld aan en zij hebben dat gewoon nodig..

maar ik ga d'r slaan als het volgende week is want dan zit ik in frankrijk zonder wifi.

oh leuk :d



Adelyna
Landelijke ster



Ja Lianne zei dat ze het elke maand 1 keer ging doen, tuurlijk want het trekt onwijs veel geld aan en zij hebben dat gewoon nodig..

maar ik ga d'r slaan als het volgende week is want dan zit ik in frankrijk zonder wifi.

Dat wl ik dan zien :0 
Maar donderdag en vrijdag hebben we ewel ff wifi, dus ik twijfel of ik mijn ipad meeneem, maar ik kan ook op mijn mobiel op vp' maar dan moet ik hem op simplee zetten, anders kan ik niks haha

ja wedden, dan is t net n actie van maandag dinsdag en woensdag.

HAHAHAHAHAHAHHA, anders mail je lianne ff?
nvds
YouTube-ster



Haaah , ik heb nu al zin in a la france
Adelyna
Landelijke ster



Haaah , ik heb nu al zin in a la france

Hahahahahahahah
Philophobia
Straatmuzikant



Dat wl ik dan zien :0 
Maar donderdag en vrijdag hebben we ewel ff wifi, dus ik twijfel of ik mijn ipad meeneem, maar ik kan ook op mijn mobiel op vp' maar dan moet ik hem op simplee zetten, anders kan ik niks haha

ja wedden, dan is t net n actie van maandag dinsdag en woensdag.

HAHAHAHAHAHAHHA, anders mail je lianne ff?

doe jij!
Account verwijderd




Vraag ik me ook af! & ook wanneer er nieuwe manager items komen ;-;
Toothless
Wereldberoemd



Die komt waarschijnlijk iets na de 20ste. ik had lianne erover gemaild. 
Toothless
Wereldberoemd



Die komt waarschijnlijk iets na de 20ste. ik had lianne erover gemaild. 

dan mail ik niet meer

luiiiheidd

tja kun je wel doen, maar of het zin heeft... ? x)
Anoniem
Popster



Die komt waarschijnlijk iets na de 20ste. ik had lianne erover gemaild. 

oh thank you :d
Unibrow
Karaoke-ster



Ik heb maar 6 cr
Unibrow
Karaoke-ster



hh
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste