Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Janna voor blogger!
Nevina
Landelijke ster



Ja c: duss zou jij mij als blogger zien?
Reden zou leuk zijn.
Nevina
Landelijke ster



hh
Nevina
Landelijke ster



hh
Nevina
Landelijke ster



hh
Nevina
Landelijke ster



hh
Nevina
Landelijke ster



nee

Mag ik weten waarom?
Account verwijderd




nee

Mag ik weten waarom?

nee

HAHA sorry je laat me steeds lachen.
Nevina
Landelijke ster



nee

Mag ik weten waarom?

nee

Dus je hebt geen goede reden?...
Account verwijderd




Mag ik weten waarom?

nee

Dus je hebt geen goede reden?...

Nee, hij wilt het gewoon niet zeggen...
Nevina
Landelijke ster



en ik zeg niks HIHIHI

Gemeneriknono
Nevina
Landelijke ster



nee

en mag ik weten waarom?

ik vind haar blogs gewoon niet blogger waardig

Oke, dat kan :p
Nevina
Landelijke ster



en mag ik weten waarom?

ik vind haar blogs gewoon niet blogger waardig

buiten die log over zeemeerminnen zegt ze in andere blogs like 2 zinnen ofzo


Dat is ook de bedoeling, het is een gids daar hoeft niet veel in te staan.
Account verwijderd




Misschien, een beetje. 
Nevina
Landelijke ster



Misschien, een beetje. 

Oke c:
Nevina
Landelijke ster



buiten die log over zeemeerminnen zegt ze in andere blogs like 2 zinnen ofzo


Dat is ook de bedoeling, het is een gids daar hoeft niet veel in te staan.

In een blog mag volgens mij toch meer moeite gestoken worden. Maar hee, je bent goed op weg en als tip geef ik dat je meer moet schrijven.

Oke, en bedankt ik zal het onthouden.
Account verwijderd




Dat is ook de bedoeling, het is een gids daar hoeft niet veel in te staan.

In een blog mag volgens mij toch meer moeite gestoken worden. Maar hee, je bent goed op weg en als tip geef ik dat je meer moet schrijven.

Oke, en bedankt ik zal het onthouden.

Houd een boekje bij ofzo, doe ik ook. Ik schrijf dan ook heel erg veel xd, maar ik maak geen blogs
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste