Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Na twee maanden Popster!!
Toothless
Wereldberoemd



Gefeliciteerd! Omdat je nu meer dan 500.000 fans hebt ben je een level gestegen!
 
Je bent nu Popster. woot

Wauw, ik ben zo blij nu. Ik speel nog maar twee maanden en twee dagen vp en ben vandaag Popster geworden. Ik ben ook meteen ingeschreven als mentor, ik hoop dat ik gauw mijn eerste student krijg. :)
Gray
Wereldberoemd



Ik deed er veel langer over, haha. Ik ben een paar weken geleden popster geworden, en ook mentor, maar heb nog steeds geen student. Gefeliciteerd btw!
Lix
YouTube-ster



HOE IS JOU DAT ZO SNEL GELUKT? :o
Toothless
Wereldberoemd



HOE IS JOU DAT ZO SNEL GELUKT? <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>

ehm geen idee, heb wel een paar keer credits gedoneerd, miss heeft dat er wat mee te maken, haha. ;)
Toothless
Wereldberoemd



hh
Anoniem
Minister of Pop



Gefeliciteerd! Omdat je nu meer dan 500.000 fans hebt ben je een level gestegen!
 
Je bent nu Popster. woot

Wauw, ik ben zo blij nu. Ik speel nog maar twee maanden en twee dagen vp en ben vandaag Popster geworden. Ik ben ook meteen ingeschreven als mentor, ik hoop dat ik gauw mijn eerste student krijg. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Neeeegrr Anouk je maakt me jaloers
Toothless
Wereldberoemd



Gefeliciteerd! Omdat je nu meer dan 500.000 fans hebt ben je een level gestegen!
 
Je bent nu Popster. woot

Wauw, ik ben zo blij nu. Ik speel nog maar twee maanden en twee dagen vp en ben vandaag Popster geworden. Ik ben ook meteen ingeschreven als mentor, ik hoop dat ik gauw mijn eerste student krijg. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

Neeeegrr Anouk je maakt me jaloers

hoeveel fans moet je nog voordat je popster bent? 
Anoniem
Minister of Pop



Gefeliciteerd! Omdat je nu meer dan 500.000 fans hebt ben je een level gestegen!
 
Je bent nu Popster. woot

Wauw, ik ben zo blij nu. Ik speel nog maar twee maanden en twee dagen vp en ben vandaag Popster geworden. Ik ben ook meteen ingeschreven als mentor, ik hoop dat ik gauw mijn eerste student krijg. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>

Neeeegrr Anouk je maakt me jaloers

hoeveel fans moet je nog voordat je popster bent? 

te veel.
Toothless
Wereldberoemd



Neeeegrr Anouk je maakt me jaloers

hoeveel fans moet je nog voordat je popster bent? 

te veel.

maybe kun je wat CR doneren voor fans. :)
ik ben zo jaloers op jouw credits ;o
Anoniem
Minister of Pop



hoeveel fans moet je nog voordat je popster bent? 

te veel.

maybe kun je wat CR doneren voor fans. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>
ik ben zo jaloers op jouw credits ;o

Mm kan. Ik moet nog meer dan 200.00 fans
Account verwijderd




Grrrrrrr! Je maakt me jaloers! Ik doe mijn best en ik ben pas net Internationale ster geworden! Stom!
Anoniem
Minister of Pop



hoeveel fans moet je nog voordat je popster bent? 

te veel.

maybe kun je wat CR doneren voor fans. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>
ik ben zo jaloers op jouw credits ;o

Mm kan. Ik moet nog meer dan 200.00 fans
Account verwijderd




Grrrrrrr! Je maakt me jaloers! Ik doe mijn best en ik ben pas net Internationale ster geworden! Stom!
Toothless
Wereldberoemd



te veel.

maybe kun je wat CR doneren voor fans. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>
ik ben zo jaloers op jouw credits ;o

Mm kan. Ik moet nog meer dan 200.00 fans

MM oké. 
Je mag je cr natuurlijk ook gewoon aan mij geven ;)
geintje
Anoniem
Minister of Pop



maybe kun je wat CR doneren voor fans. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>
ik ben zo jaloers op jouw credits ;o

Mm kan. Ik moet nog meer dan 200.00 fans

MM oké. 
Je mag je cr natuurlijk ook gewoon aan mij geven <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>
geintje

Anouk. Ik doe dat nie. Oo. Wat nu? 
Toothless
Wereldberoemd



Mm kan. Ik moet nog meer dan 200.00 fans

MM oké. 
Je mag je cr natuurlijk ook gewoon aan mij geven <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>
geintje

Anouk. Ik doe dat nie. Oo. Wat nu? 

gewoon veel spelen, haha.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste