Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Ligt het aan mij of is het rustig,
Anoniem
Wereldberoemd



hier op VP. sad
Het is nog geen bedtijd hoor, meh.
Anoniem
Straatmuzikant



komt omdat ik weg was<3
Anoniem
Wereldberoemd



komt omdat ik weg was<3

Melati is back! Party time, whoehoee. :d
Anoniem
Straatmuzikant



komt omdat ik weg was<3

Melati is back! Party time, whoehoee. <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

altijd ilse!!!!!!


btw omg bijna 19 april ajakkakkasaaja
Anoniem
Wereldberoemd



komt omdat ik weg was<3

Melati is back! Party time, whoehoee. <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>

altijd ilse!!!!!!


btw omg bijna 19 april ajakkakkasaaja

Ja omg omg omg. Ik heb er echt zin in. Ook al moet ik nog beginnen eh.
Anoniem
Wereldberoemd



Sorry maar ik val hier bijna in slaap

Ga slapen dan haha. 

Ik ben niet moe, ik heb een siesta (middagdutje) gehad.
Philophobia
Straatmuzikant



HA, ik heb ook een siesta gehad en ben klaarwakker, harstikke irritant u_u
Lefacumis
Wereldberoemd



in de avond heb ik geen zin om te typen  
Anoniem
Straatmuzikant



Melati is back! Party time, whoehoee. <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>'>

altijd ilse!!!!!!


btw omg bijna 19 april ajakkakkasaaja

Ja omg omg omg. Ik heb er echt zin in. Ook al moet ik nog beginnen eh.

ik ook hahaha maar we hebben nog een week dus!!!
Anoniem
Wereldberoemd



altijd ilse!!!!!!


btw omg bijna 19 april ajakkakkasaaja

Ja omg omg omg. Ik heb er echt zin in. Ook al moet ik nog beginnen eh.

ik ook hahaha maar we hebben nog een week dus!!!

Ja daarom! :d
Anoniem
Straatmuzikant



Ja omg omg omg. Ik heb er echt zin in. Ook al moet ik nog beginnen eh.

ik ook hahaha maar we hebben nog een week dus!!!

Ja daarom! <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

maar asdfghjkl ik weet niet wat ik moet maken

kijk als het in echt is dat we met de post gaan opsturen dan maak ik zandkoekjes met glazuur in paas-thema maar ik ben inspiratieloos meh ;-;
Tim
Wereldberoemd



hier op VP. sad
Het is nog geen bedtijd hoor, meh.

idd
Account verwijderd




Ja omg
Account verwijderd




Ja omg
Account verwijderd




Ja omg
Anoniem
Wereldberoemd



ik ook hahaha maar we hebben nog een week dus!!!

Ja daarom! <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>

maar asdfghjkl ik weet niet wat ik moet maken

kijk als het in echt is dat we met de post gaan opsturen dan maak ik zandkoekjes met glazuur in paas-thema maar ik ben inspiratieloos meh ;-;

HAHAHA omg je hoeft niets op te sturen via de post gekkie (mag natuurlijk wel ghehe, maar dan moet je mij wel getrokken hebben).
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste