Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
spijt van iets op vp
Toothless
Wereldberoemd



Heb jij wel eens spijt gehad van iets op vp? wat je verkocht of gekocht had, of gedaan hebt? dump het hier en lucht je hart. :3

Ik, tja. Ik heb nog altijd erg veel spijt dat ik mijn credit set heb verkocht, ben er nu nog altijd weer naar op zoek. 
Sara
Straatmuzikant



Uhm
Uhm
nay, tis toch maar een spel;P
Account verwijderd




(Nog) nergens spijt van!
Anoniem
Wereldberoemd



Ik heb spijt dat ik een bepaald jasje en kapsel niet heb gekocht in de winkel. sad
 en 
Toothless
Wereldberoemd



ah oké, gelukkig maar dat jullie niet voelen wat ik voel. ;3
Philophobia
Straatmuzikant



ik heb nog geen spijt ergens van, wat ik wel weet is dat ik toch enigszins spijt ga krijgen al ik 600 cr ga besteden aan zwarte glitterschoenen dus daarom doe ik het niet.
Tianmi
Straatmuzikant



ik had ooit mijn 2 lievelings items verkocht ( no idea why ) ik zat dee hele tijd te sparen maar gaf te snel weer uit ...
Anoniem
Minister of Pop



nee :d
Toothless
Wereldberoemd



ik heb mijn bod op de set weer verhoogd, hopen dat net nut gaat hebben. sad
Halima
YouTube-ster



Mondkap voor 75 cr verkocht u____u 
Anoniem
Popster



Ik kocht ooit een bff plaatsje toen werd ik 10 minuten later gedumpt. 
Toothless
Wereldberoemd



Mondkap voor 75 cr verkocht u____u 

En hoeveel is dat ding waard? Veel , dat weet ik. wow.
Toothless
Wereldberoemd



Ik kocht ooit een bff plaatsje toen werd ik 10 minuten later gedumpt. 

auwtjs
Anoniem
Popster



Ik kocht ooit een bff plaatsje toen werd ik 10 minuten later gedumpt. 

auwtjs

Toen waren mijn cr en mijn bff weg :/
Toothless
Wereldberoemd



balen..
Lefacumis
Wereldberoemd



Iets met bepaalde mensen ja xD
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste