Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Drawing // WIP // Hoothoot - Cantarella
Azelf
Straatmuzikant



Hey there, ik ben momenteel met een tekening van Cantarella bezig. Hij is nog lang niet af, maar hier is alvast een voorproefje (:



http://nl.tinypic.com/view.php?pic=z00o7&s=8#.U0kMklV_ub8
Anoniem
Straatmuzikant



Gaaf! Ik wou dat ik zo goed kon tekenen!
Azelf
Straatmuzikant



Gaaf! Ik wou dat ik zo goed kon tekenen!

Hehe, dankje (: Gewoon veel oefenen en het kan nooit kwijt werken van andere te bestuderen, one kan daar soms leuke trucjes uit halen ;D 
Anoniem
Straatmuzikant



Gaaf! Ik wou dat ik zo goed kon tekenen!

Hehe, dankje (: Gewoon veel oefenen en het kan nooit kwijt werken van andere te bestuderen, one kan daar soms leuke trucjes uit halen ;D 

Inderdaad, maar de laatste tijd heb ik niet veel tijd mee. om te tekenen helaas :c
Azelf
Straatmuzikant



Mooi! <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

Merci :d
Azelf
Straatmuzikant



RHTJESKFJEWKLDSDJSKLJSKLF DOOS, IT'S SO PRETTYYYY

HAHAHAHAH, dankje boefje x)
Azelf
Straatmuzikant



Gaaf! Ik wou dat ik zo goed kon tekenen!

Hehe, dankje (: Gewoon veel oefenen en het kan nooit kwijt werken van andere te bestuderen, one kan daar soms leuke trucjes uit halen ;D 

Inderdaad, maar de laatste tijd heb ik niet veel tijd mee. om te tekenen helaas :c

Awhh, dat is inderdaad wel jammer ;c Ik had dat ook een hele tijd niet, maar gister heb ik er eindelijk weer eens tijd voor gemaakt ^^
Azelf
Straatmuzikant



RHTJESKFJEWKLDSDJSKLJSKLF DOOS, IT'S SO PRETTYYYY

HAHAHAHAH, dankje boefje x)

Np O.o

Gelukkig maar xD 
Adora
Landelijke ster



Gaaf! Ik wou dat ik zo goed kon tekenen!

Anoniem
Straatmuzikant



Hehe, dankje (: Gewoon veel oefenen en het kan nooit kwijt werken van andere te bestuderen, one kan daar soms leuke trucjes uit halen ;D 

Inderdaad, maar de laatste tijd heb ik niet veel tijd mee. om te tekenen helaas :c

Awhh, dat is inderdaad wel jammer ;c Ik had dat ook een hele tijd niet, maar gister heb ik er eindelijk weer eens tijd voor gemaakt ^^

Ik ga in de vakantie waarschijnlijk weer beginnen :3
Azelf
Straatmuzikant



Inderdaad, maar de laatste tijd heb ik niet veel tijd mee. om te tekenen helaas :c

Awhh, dat is inderdaad wel jammer ;c Ik had dat ook een hele tijd niet, maar gister heb ik er eindelijk weer eens tijd voor gemaakt ^^

Ik ga in de vakantie waarschijnlijk weer beginnen :3

Hehe, have fun en veel succes ;D 
Azelf
Straatmuzikant



Np O.o

Gelukkig maar xD 

Stiekem is het wel gewoon echt een heel groot probleem.

Dat is gemeen. x-x
Azelf
Straatmuzikant



Stiekem is het wel gewoon echt een heel groot probleem.

Dat is gemeen. x-x

ZOOOOO IS HET LEVEN <3 

NEE HOOR, ZO BEN JIJ <3 Okay no jk ly <3
Anoniem
Straatmuzikant



Awhh, dat is inderdaad wel jammer ;c Ik had dat ook een hele tijd niet, maar gister heb ik er eindelijk weer eens tijd voor gemaakt ^^

Ik ga in de vakantie waarschijnlijk weer beginnen :3

Hehe, have fun en veel succes ;D 

Dankje :)
Azelf
Straatmuzikant



Ik ga in de vakantie waarschijnlijk weer beginnen :3

Hehe, have fun en veel succes ;D 

Dankje <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

You're welcome (:

Btw, één keer klikken is genoeg hoor xD 
Azelf
Straatmuzikant



ZOOOOO IS HET LEVEN <3 

NEE HOOR, ZO BEN JIJ <3 Okay no jk ly <3

Pardon..? :c

Hehe, sawry love x)
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste