Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
gave weddenschap met papa!
Toothless
Wereldberoemd



als ik win krijg ik van hem paysafecard van €50 :d
Anoniem
Wereldberoemd



win met wat
Tianmi
Straatmuzikant



wat moet je doen ? c:
Toothless
Wereldberoemd



win met wat

oh hij wilt afvallen dus hij heeft een weddenschap gesloten dat hij 100 dagen geen chips of snoep eet. als hij dat niet redt, krijg ik paysafe van 50 euro :d dus ik hoef niks te doen xd
Philophobia
Straatmuzikant



hahaha dusss wanneer krijg je de card, morgen, overmorgen? :')
Philophobia
Straatmuzikant



hahaha dusss wanneer krijg je de card, morgen, overmorgen? :')
Lefacumis
Wereldberoemd



hahaha dusss wanneer krijg je de card, morgen, overmorgen? :')

Over 100 dagen ! ! HHAAHA
Toothless
Wereldberoemd



hahaha dusss wanneer krijg je de card, morgen, overmorgen? :')

haha nee hoor, daar moet ik wel eventjes mee wachten tot hij ook daadwerkelijk verloren heeft. ik denk dat dat wel een tijd gaat duren, meestal faalt hij een van de laatste dagen. xd
Philophobia
Straatmuzikant



hahaha dusss wanneer krijg je de card, morgen, overmorgen? :')

haha nee hoor, daar moet ik wel eventjes mee wachten tot hij ook daadwerkelijk verloren heeft. ik denk dat dat wel een tijd gaat duren, meestal faalt hij een van de laatste dagen. xd

damn dan moet je ruim 3 maanden wachten, dat is laaanngg.
Account verwijderd




Nou ga voor hem staan met chips en snoep etc. Probeer hem te overtuigen dat hij het eet. xd
Toothless
Wereldberoemd



hahaha dusss wanneer krijg je de card, morgen, overmorgen? :')

haha nee hoor, daar moet ik wel eventjes mee wachten tot hij ook daadwerkelijk verloren heeft. ik denk dat dat wel een tijd gaat duren, meestal faalt hij een van de laatste dagen. xd

damn dan moet je ruim 3 maanden wachten, dat is laaanngg.

jup, vorige keer zou hij met mij naar Nick en Simon gaan als ie zou verliezen, geloof me, tóen duurde het wachten lang.
Philophobia
Straatmuzikant



En die ga je dan zeker besteden aan VP, ja ja ja ik heb je wel door, ik zou eerder kleding van dat geld kopen meissie. 


kleren kopen met paysafe kaart huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhh????

HAHAHAHAHAHAHA
Toothless
Wereldberoemd



haha hoe wil met paysafecard kleding kopen? xd
Account verwijderd




haha hoe wil met paysafecard kleding kopen? xd

Uhu
Philophobia
Straatmuzikant



haha nee hoor, daar moet ik wel eventjes mee wachten tot hij ook daadwerkelijk verloren heeft. ik denk dat dat wel een tijd gaat duren, meestal faalt hij een van de laatste dagen. xd

damn dan moet je ruim 3 maanden wachten, dat is laaanngg.

jup, vorige keer zou hij met mij naar Nick en Simon gaan als ie zou verliezen, geloof me, tóen duurde het wachten lang.

HAHAHA DAMN, dat is zeker kut ja voor je, maarja nu heeft hij iets minder te verliezen ( als hij nick en simon niks vind dan )
Toothless
Wereldberoemd



damn dan moet je ruim 3 maanden wachten, dat is laaanngg.

jup, vorige keer zou hij met mij naar Nick en Simon gaan als ie zou verliezen, geloof me, tóen duurde het wachten lang.

HAHAHA DAMN, dat is zeker kut ja voor je, maarja nu heeft hij iets minder te verliezen ( als hij nick en simon niks vind dan )

haha maar het lange wachten is wel beloond, want ik heb 4 maart een prachtige avond gehad bij N&S in Scheveningen. <3 Never forget that day! <3
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste