Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
10 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Truth Minori!
Sophrosyne
Straatmuzikant



Truth mij maar, ja ik kan ertegen. Al zou ik wel graag willen dat je jou mening beargumenteerd haha. :')
Account verwijderd




Ja Anouk, ik vind je echt 'n awesome meid. Oké that's one of te reasons why u r my bff but i like you really. ♥ We moeten eens wat meer mailen, daarom ga ik je ook gelijk een mailtje sturen na deze truth. 

[But, ik ga zo weer weg dus morgen mail ik je wel verder]

Conclusion: Love ya ♥
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ja Anouk, ik vind je echt 'n awesome meid. Oké that's one of te reasons why u r my bff but i like you really. ♥ We moeten eens wat meer mailen, daarom ga ik je ook gelijk een mailtje sturen na deze truth. 

[But, ik ga zo weer weg dus morgen mail ik je wel verder]

Conclusion: Love ya ♥

N'ahww, same for u toooo! <33
Account verwijderd




Ja Anouk, ik vind je echt 'n awesome meid. Oké that's one of te reasons why u r my bff but i like you really. ♥ We moeten eens wat meer mailen, daarom ga ik je ook gelijk een mailtje sturen na deze truth. 

[But, ik ga zo weer weg dus morgen mail ik je wel verder]

Conclusion: Love ya ♥

N'ahww, same for u toooo! <33

^-^ ♥
Sophrosyne
Straatmuzikant



hh
Sophrosyne
Straatmuzikant



hh
Sophrosyne
Straatmuzikant



hh
Anoniem
Minister of Pop



Jij bent aardig
Anoniem
YouTube-ster



Bij je naam moet ik telkens denken aan Minori van Toradora (anime) en tja, dat vind ik gewoon even leuk om te melden, haha. 
Je komt wel aardig op mij over, hoewel ik je niet heel erg goed ken c: Ik zou je wel beter willen leren kennen #hinthint
Anoniem
Internationale ster



Mweh mwah, ik ken je niet echt en het is niet zo dat ik je echt totaal niet mag, maar het is ook niet zo dat ik je wel mag.
Fem
Popster



Ik heb meerdere keren geprobeerd om te mailen (wat steeds weer vastloopt :cry ) wat dus betekend dat ik je echt heel aardig vind.
Sophrosyne
Straatmuzikant



Mweh mwah, ik ken je niet echt en het is niet zo dat ik je echt totaal niet mag, maar het is ook niet zo dat ik je wel mag.

Mag ik vragen waarom dat zo is? ^-^
Anoniem
Internationale ster



Mweh mwah, ik ken je niet echt en het is niet zo dat ik je echt totaal niet mag, maar het is ook niet zo dat ik je wel mag.

Mag ik vragen waarom dat zo is? ^-^

Ik heb geen idee. Je komt gwn in eerste instantie niet op me over als iemand die ik echt aardig zou vinden, maarja ook niet als iemand die ik dus totaal niet zou mogen en ik ben vaag and I know that but that's just the way I am :c
Sophrosyne
Straatmuzikant



Mweh mwah, ik ken je niet echt en het is niet zo dat ik je echt totaal niet mag, maar het is ook niet zo dat ik je wel mag.

Mag ik vragen waarom dat zo is? ^-^

Ik heb geen idee. Je komt gwn in eerste instantie niet op me over als iemand die ik echt aardig zou vinden, maarja ook niet als iemand die ik dus totaal niet zou mogen en ik ben vaag and I know that but that's just the way I am :c

Haha, achja, het zou niet goed zijn als je iedereen mocht! ^-^
GoodEnough
Straatmuzikant



Ik vind je wel een aardige meid maar ik ken je niet persoonlijk enzo
Anoniem
Internationale ster



Mag ik vragen waarom dat zo is? ^-^

Ik heb geen idee. Je komt gwn in eerste instantie niet op me over als iemand die ik echt aardig zou vinden, maarja ook niet als iemand die ik dus totaal niet zou mogen en ik ben vaag and I know that but that's just the way I am :c

Haha, achja, het zou niet goed zijn als je iedereen mocht! ^-^

God,nee dat zou echt een hel zijn o.o
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste