Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Oké even voor de duidelijkheid! [paasactie]
Anoniem
Wereldberoemd



Aangezien we veel meldingen binnenkrijgen over hetzelfde onderwerp.
Er zijn namelijk een aantal mensen die voorzeggen waar het ei ligt. Natuurlijk mag dat, aangezien het niet staat in de regels dat het niet mag. Maar het is niet bepaald leuk voor sommige mensen. 

Daarom zou ik het fijn vinden als jullie daar even rekening mee willen houden.

Als iemand het ei niet kan vinden en je wilt een hint of een tip geven, doe dat dan via de mail s.v.p. of laat diegene zelf zoeken. Zo voorkom je dit soort situaties.

Alvast bedankt.
Sophrosyne
Straatmuzikant



hh
Anoniem
Wereldberoemd



hh

Dankje!
Anoniem
YouTube-ster



Oke!
xAnna
Straatmuzikant



Ja idd
Sophrosyne
Straatmuzikant



hh

Dankje!

Ik vind het ook zo vervelend, het zou veel leuker zijn als mensen gewoon zoeken. Daar is de zoektocht namelijk ook voor, en om het dat te verpesten door het voor te zeggen vind ik zó jammer. :c
Account verwijderd




Dankje voor dit topic. Ik vind het ook erg vervelend dat iedereen het zegt. Ik wil het liever eerst zelf zoeken. Als ik het niet vind, mail ik wel iemand.^^ 
Anoniem
Wereldberoemd



hahaha, ik had net ook een topic gemaakt. :d
Anoniem
Wereldberoemd



hahaha, ik had net ook een topic gemaakt. <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

Waar staat die? xd
Anoniem
Wereldberoemd



hahaha, ik had net ook een topic gemaakt. <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>

Waar staat die? xd

Heb m al verwijderd, aangezien jij deze 1 minuut eerder had aangemaakt, ahahahah. :$
Anoniem
Wereldberoemd



hahaha, ik had net ook een topic gemaakt. <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>'>

Waar staat die? xd

Heb m al verwijderd, aangezien jij deze 1 minuut eerder had aangemaakt, ahahahah. <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Hahaha ik dacht al. :p
Ik was 'm al aan het zoeken.
Anoniem
Wereldberoemd



Waar staat die? xd

Heb m al verwijderd, aangezien jij deze 1 minuut eerder had aangemaakt, ahahahah. <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>

Hahaha ik dacht al. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>
Ik was 'm al aan het zoeken.

HAHAHA, oepssss. :$:$:$
Anoniem
Wereldberoemd



hh
Anoniem
Wereldberoemd



hh
Gerhardina
Wereldberoemd



hh
Anoniem
Wereldberoemd



hh
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste