Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
10 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Rafke is een schande
Marissa
Internationale ster



Ja xoxo


Op 13-04-2014 12:38:12, Safety schreef:
Shuffle that assss


Op 13-04-2014 12:39:14, Rafke schreef:
EVERY DAY I'M SHUFFLING!!


Op 13-04-2014 12:44:47, Safety schreef:
EXACTLY!


Op 13-04-2014 12:46:17, Rafke schreef:
Hahahhahaa


Op 13-04-2014 12:47:14, Safety schreef:



Op 13-04-2014 12:48:03, Rafke schreef:
OMG DIE IS STOER!!!


Op 13-04-2014 12:52:06, Safety schreef:
Stiekem heeft die eenhoorn een rolletje regenboogverf op zijn kont geplakt.


Op 13-04-2014 12:54:15, Rafke schreef:
HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAH wat


Op 13-04-2014 12:55:10, Safety schreef:
En die jeukt nu, dus de eenhoorn probeert hem eraf te krijgen, maar daardoor maakt het een heel spoor van regenboogverf.


Op 13-04-2014 12:56:20, Rafke schreef:
Hij heeft kontluizen!!


Op 13-04-2014 12:58:02, Safety schreef:
Nee, regenboogmieren. Als die je bijten in je kont, poep je regenboogkeutels.


Op 13-04-2014 12:59:36, Rafke schreef:
En als je diaree hebt poept ie regenboog?!?!


Op 13-04-2014 13:00:22, Safety schreef:
Nee, dan heb je vloeibaar regenboogsap.


Op 13-04-2014 13:01:57, Rafke schreef:
En als je dat drinkt word je zelf een regenboogpoepende eenhoorn!!


Op 13-04-2014 13:02:33, Safety schreef:
Ja! Maar als je er te weinig van drinkt, verander je in een goudzoekende kabouter. 


Op 13-04-2014 13:03:21, Rafke schreef:
En dan verander je pas terug als je de pot werkelijk hebt gevonden.


Op 13-04-2014 13:13:23, Safety schreef:
Ja, maar als je in de tussentijd weer regenboogsap drinkt en dan wel genoeg, dan verander je in een miniatuur regenboogeenhoorn.


Op 13-04-2014 13:15:39, Rafke schreef:
En dan kan je nooit meer terug veranderen, tenzij je een magische fee tegenkomt met een regenboogstaf!!


Op 13-04-2014 13:16:37, Safety schreef:
Nee, met een roze staf met gouden sterretjes en blauwe stipjes. Die zijn veel magischer en zeldzamer, dat zou je moeten weten!


Op 13-04-2014 13:18:51, Rafke schreef:
Sjips, ik heb niet goed opgelet bij magiekunde!


Op 13-04-2014 13:20:23, Safety schreef:
Tss, je bent een belediging voor het vak! Je bent een schande voor de magiewereld.
Sophrosyne
Straatmuzikant



omg HAHAHAHA
Marissa
Internationale ster



omg HAHAHAHA

En nu krijg ik een TO voor zwartmaken en haar een schande te noemen (a)
Anoniem
Wereldberoemd



omg HAHAHAHA

En nu krijg ik een TO voor zwartmaken en haar een schande te noemen <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_innocent.png' alt='(a)'>

HAHAHHAHAHA Hallo, dit is ons geheim oké!!
Anoniem
Minister of Pop



omg hahaha
Marissa
Internationale ster



omg HAHAHAHA

En nu krijg ik een TO voor zwartmaken en haar een schande te noemen <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_innocent.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_innocent.png' alt='(a)'>'>

HAHAHHAHAHA Hallo, dit is ons geheim oké!!

Tssss, wees blij dat ik het aangeef dat ik je zwartmaak en het niet achter je rug doe.

Die je, overigens, wel eens mag scheren...
Thrandy
Karaoke-ster



Waarschuwing > TO > IP ban

Zwartmaken

Slot

banana
chavanety
Karaoke-ster



Whahahahahaha omg xd
Marissa
Internationale ster



Waarschuwing > TO > IP ban

Zwartmaken

Slot

banana

Ik zou al een IP ban krijgen xoxo
Anoniem
Wereldberoemd



En nu krijg ik een TO voor zwartmaken en haar een schande te noemen <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_innocent.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_innocent.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_innocent.png' alt='(a)'>'>'>

HAHAHHAHAHA Hallo, dit is ons geheim oké!!

Tssss, wees blij dat ik het aangeef dat ik je zwartmaak en het niet achter je rug doe.

Die je, overigens, wel eens mag scheren...

Hoe weet jij dat mijn rug harig is???
Marissa
Internationale ster



HAHAHHAHAHA Hallo, dit is ons geheim oké!!

Tssss, wees blij dat ik het aangeef dat ik je zwartmaak en het niet achter je rug doe.

Die je, overigens, wel eens mag scheren...

Hoe weet jij dat mijn rug harig is???

Stalkers weten alles, like, duuuhhhhh
Thrandy
Karaoke-ster



Waarschuwing > TO > IP ban

Zwartmaken

Slot

banana

Ik zou al een IP ban krijgen xoxo

You badass, you
Marissa
Internationale ster



Waarschuwing > TO > IP ban

Zwartmaken

Slot

banana

Ik zou al een IP ban krijgen xoxo

You badass, you

Badjasss
Marissa
Internationale ster



Chantal is ook al een schande woot
Anoniem
Wereldberoemd



Tssss, wees blij dat ik het aangeef dat ik je zwartmaak en het niet achter je rug doe.

Die je, overigens, wel eens mag scheren...

Hoe weet jij dat mijn rug harig is???

Stalkers weten alles, like, duuuhhhhh

Omg!!
OKE VERTEL MIJ DAN EENS WELKE MENSEN VAN VP IN MIJN DORP WONEN!! :d:d:d:d:d
Marissa
Internationale ster



Hoe weet jij dat mijn rug harig is???

Stalkers weten alles, like, duuuhhhhh

Omg!!
OKE VERTEL MIJ DAN EENS WELKE MENSEN VAN VP IN MIJN DORP WONEN!! <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'><img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'><img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'><img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'><img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

Eeehhh, Chantal...
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste