schreef:


Heei guys!
Ik ga layouts (& forumplaatjes) maken, het geld gaat niet naar mijzelf.
Zoals de meesten waarschijnlijk wel weten werk ik mee aan de online party met rosearie en unashamed.
Al het geld dat ik verzamel tot de online party, gaat daar naar toe.
Ik heb bedacht ook layouts te maken, waar mee de opbrengt naar de online party pot gaat 

(voor voorbeelden moet je mijn blog maar bekijken!)
Wat kost 1 layout? 7000 pd / 7 credits
Ook doe ik forum plaatjes, 2 credits/ 2000 pd



Lijst voor layout:
Thema:
Vakken:
Namen vakken
Lijst voor forum plaatje:
Vp poppetje erop? Ja/Nee
Achtergrond: gewoon simpel/ nee namelijk ......
Naam erop? Ja/Nee
Ik hoop dat jullie iets bestellen


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 



16



