Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
LAYOUTS VOOR DE O.P. 3.0
Account verwijderd




Heei guys!
Ik ga layouts (& forumplaatjes) maken, het geld gaat niet naar mijzelf.
Zoals de meesten waarschijnlijk wel weten werk ik mee aan de online party met rosearie en unashamed.
Al het geld dat ik verzamel tot de online party, gaat daar naar toe.
Ik heb bedacht ook layouts te maken, waar mee de opbrengt naar de online party pot gaat <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>
(voor voorbeelden moet je mijn blog maar bekijken!)
Wat kost 1 layout? 7000 pd / 7 credits
Ook doe ik forum plaatjes, 2 credits/ 2000 pd
 


Lijst voor layout:
Thema:
Vakken:
Namen vakken


Lijst voor forum plaatje:
Vp poppetje erop? Ja/Nee
Achtergrond: gewoon simpel/ nee namelijk ......
Naam erop? Ja/Nee


Ik hoop dat jullie iets bestellen
Sophrosyne
Straatmuzikant



Misschien is het slim als je dit bij 1 topic houd, het begint namelijk te irriteren. Nouja, het ie goed dat je dat doet enzo, maar houd het gewoon aub bij 1 topic. ;)
Account verwijderd




Misschien is het slim als je dit bij 1 topic houd, het begint namelijk te irriteren. Nouja, het ie goed dat je dat doet enzo, maar houd het gewoon aub bij 1 topic. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Snap ik, maar bij de vorige klopte de prijzen nog niet en had ik veel negative reactie's op de prijzen, als mensen dan op het topic zouden komen zouden ze het meteen weg klikken :)
Sophrosyne
Straatmuzikant



Misschien is het slim als je dit bij 1 topic houd, het begint namelijk te irriteren. Nouja, het ie goed dat je dat doet enzo, maar houd het gewoon aub bij 1 topic. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>

Snap ik, maar bij de vorige klopte de prijzen nog niet en had ik veel negative reactie's op de prijzen, als mensen dan op het topic zouden komen zouden ze het meteen weg klikken <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Ja maar dat had je naar mijn idee verandert, dus dat moet geen probleem zijn?
Account verwijderd




Misschien is het slim als je dit bij 1 topic houd, het begint namelijk te irriteren. Nouja, het ie goed dat je dat doet enzo, maar houd het gewoon aub bij 1 topic. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>'>

Snap ik, maar bij de vorige klopte de prijzen nog niet en had ik veel negative reactie's op de prijzen, als mensen dan op het topic zouden komen zouden ze het meteen weg klikken <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

Ja maar dat had je naar mijn idee verandert, dus dat moet geen probleem zijn?

Naja ik vond dit wat handiger xd
Sophrosyne
Straatmuzikant



Snap ik, maar bij de vorige klopte de prijzen nog niet en had ik veel negative reactie's op de prijzen, als mensen dan op het topic zouden komen zouden ze het meteen weg klikken <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>

Ja maar dat had je naar mijn idee verandert, dus dat moet geen probleem zijn?

Naja ik vond dit wat handiger xd

In welk opzicht handiger als ik vragen mag? xd
FollowYourDreamz
Wereldberoemd



Ik wil wel een forumplaatje, omdat ik graag O.P. wil helpen :).

Vp poppetje erop? Ja
Achtergrond: gewoon simpel
Naam erop? Ja, maar dan mn echte naam: Joëlla
Account verwijderd




Ik wil wel een forumplaatje, omdat ik graag O.P. wil helpen <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>.

Vp poppetje erop? Ja
Achtergrond: gewoon simpel
Naam erop? Ja, maar dan mn echte naam: Joëlla

Top! ik ben er mee bezig!
Account verwijderd




Ja maar dat had je naar mijn idee verandert, dus dat moet geen probleem zijn?

Naja ik vond dit wat handiger xd

In welk opzicht handiger als ik vragen mag? xd

Geen idee, hahah, maar ik denk als mensen negative reactie's zien, het topic wegklikken
FollowYourDreamz
Wereldberoemd



Ik wil wel een forumplaatje, omdat ik graag O.P. wil helpen <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>.

Vp poppetje erop? Ja
Achtergrond: gewoon simpel
Naam erop? Ja, maar dan mn echte naam: Joëlla

Top! ik ben er mee bezig!

:)
Carolynn
Internationale ster



:3
Ik wil een mooi forumplaatje :d
VP poppetje erop: Ja 
Achtergrond: Simpel - met een bloem ofzo. en de Mod badge ^^
Naam erop?: Ja,  Carolynn For Mod
;D
Account verwijderd




:3
Ik wil een mooi forumplaatje <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>
VP poppetje erop: Ja 
Achtergrond: Simpel - met een bloem ofzo. en de Mod badge ^^
Naam erop?: Ja,  Carolynn For Mod
;D

Ik ben bezig :)
Society
Straatmuzikant



idk
Account verwijderd




Goed bezig Jasmijn!

Jajaj dikke swekker
Account verwijderd




hh
Account verwijderd




hh
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste