Tooth schreef: Ik heb echt niet het idee dat ik hier twee en halve maand geleden nog niet was. xd
Je voelt je gewoon thuis haha (:
Ja nu gelukkig wel. De eerste weken niet zo, omdat ik steeds het gevoel had dat iedereen tegen me was, maar nu heb ik dat gelukkig niet meer. Wat vind jij ervan als dit op vp zou komen trouwens?
Tooth schreef: Ik heb echt niet het idee dat ik hier twee en halve maand geleden nog niet was. xd
Je voelt je gewoon thuis haha (:
Ja nu gelukkig wel. De eerste weken niet zo, omdat ik steeds het gevoel had dat iedereen tegen me was, maar nu heb ik dat gelukkig niet meer. Wat vind jij ervan als dit op vp zou komen trouwens?
HAHA, idd, dit ja, dan krijg je het gevoel alsof niemand je mag xd
Nice! Vooral dat haar en die baby n-n Heb jij dat gemaakt?
Ja nu gelukkig wel. De eerste weken niet zo, omdat ik steeds het gevoel had dat iedereen tegen me was, maar nu heb ik dat gelukkig niet meer. Wat vind jij ervan als dit op vp zou komen trouwens?
HAHA, idd, dit ja, dan krijg je het gevoel alsof niemand je mag xd
Nice! Vooral dat haar en die baby n-n Heb jij dat gemaakt?
haha nee, is van dollzmania. Maar ik had het aan Lianne voorgesteld als credit set.
Fame schreef: Nog maar 2 maanden? Wat grappig haha het lijkt inderdaad alsof je hier al langer bent.
Ja, lijkt voor mij ook véél langer. Maar de datum op mijn profiel staat op 9 februari, en Lianne heeft dat nog even gecontroleerd en het klopte echt. Want ja, ik ben nu al popster en heb al best wel wat zeldzame items, dus tja.
Account verwijderd
schreef: Hahah jaa ik heb het ook wel een beetje, bij mij dan ik denk iets van bijna 4 maanden
Tooth schreef: Ja nu gelukkig wel. De eerste weken niet zo, omdat ik steeds het gevoel had dat iedereen tegen me was, maar nu heb ik dat gelukkig niet meer. Wat vind jij ervan als dit op vp zou komen trouwens?
HAHA, idd, dit ja, dan krijg je het gevoel alsof niemand je mag xd
Nice! Vooral dat haar en die baby n-n Heb jij dat gemaakt?
haha nee, is van dollzmania. Maar ik had het aan Lianne voorgesteld als credit set.
Jasmijn schreef: Hahah jaa ik heb het ook wel een beetje, bij mij dan ik denk iets van bijna 4 maanden
Wow ja, ik dacht ook dat jij al jaren speelde.
Nee haha, wij zijn allebij gewoon zwaar verslaaf volgensmij
jup zeker waar. :3 ik zit er in het weekend vaak de hele dag op, door de week zeker 1 a 2 uur per dag maar dan ben ik niet thuis dus heb ik gewoon minder tijd. ;x
Account verwijderd
schreef:
Tooth schreef:
Jasmijn schreef:
Tooth schreef: Wow ja, ik dacht ook dat jij al jaren speelde.
Nee haha, wij zijn allebij gewoon zwaar verslaaf volgensmij
jup zeker waar. :3 ik zit er in het weekend vaak de hele dag op, door de week zeker 1 a 2 uur per dag maar dan ben ik niet thuis dus heb ik gewoon minder tijd. ;x