Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Die Mod. verkiezingen hè
Toothless
Wereldberoemd



Ik heb achteraf spijt dat ik niet heb mee gedaan.
Anoniem
YouTube-ster



Ik heb achteraf spijt dat ik niet heb mee gedaan.

ik wist er zelfs niet van xD
Account verwijderd




:cc
Toothless
Wereldberoemd



oké, ik denk dat ik toch niet gekozen was (te kort lid) maar dan had ik in elk geval nog een kans gehad.
Toothless
Wereldberoemd



Van mij hadden er nog wel een paar bij gekozen mogen worden.

Wie dan?
Anoniem
YouTube-ster



Van mij hadden er nog wel een paar bij gekozen mogen worden.

Wie dan?

Anoniem
YouTube-ster



Van mij hadden er nog wel een paar bij gekozen mogen worden.

Wie dan?

Sowieso taylorswift. Gewoon echt als 6e persoon. Het is arrogant om mezelf te noemen I guess, want mijn brief was vreselijk, maar ik hoopte dat het nog ging om mijn behulpzame en serieuze persoonlijkheid. ;_; But yeah, volgende keer(?) beter.

Ik hoop voor mij ook volgende keer beter haha!
Toothless
Wereldberoemd



Van mij hadden er nog wel een paar bij gekozen mogen worden.

Wie dan?

Sowieso taylorswift. Gewoon echt als 6e persoon. Het is arrogant om mezelf te noemen I guess, want mijn brief was vreselijk, maar ik hoopte dat het nog ging om mijn behulpzame en serieuze persoonlijkheid. ;_; But yeah, volgende keer(?) beter.

ja taylorswift had het echt moeten worden, ik had het haar zo gegund. en ik gunde het jou ook. de volgende keer doe ik denk ik mee als ik niet te onzeker ben. ;x
Anoniem
YouTube-ster



Sowieso taylorswift. Gewoon echt als 6e persoon. Het is arrogant om mezelf te noemen I guess, want mijn brief was vreselijk, maar ik hoopte dat het nog ging om mijn behulpzame en serieuze persoonlijkheid. ;_; But yeah, volgende keer(?) beter.

ja taylorswift had het echt moeten worden, ik had het haar zo gegund. en ik gunde het jou ook. de volgende keer doe ik denk ik mee als ik niet te onzeker ben. ;x

Precies! En dankjewel. Wel gewoon meedoen hoor! Gewoon je kans grijpen.

@ Hope: gewoon blijven proberen!

Ja , dat ga ik ook doen haha!
Berghond
Straatmuzikant



Ik heb wel mee gedaan, btw die sollicitatie brief van Rafke was echt cool:o
Anoniem
Karaoke-ster



Ik heb achteraf spijt dat ik niet heb mee gedaan.

ik wist er zelfs niet van xD

Toothless
Wereldberoemd



ik kan alleen geen brief maken met lay-outs enzo. 
Berghond
Straatmuzikant



ik kan alleen geen brief maken met lay-outs enzo. 

ik ook niet, ik heb het ook zonder gedaan.
Account verwijderd




Hahha ik heb er juist spijt van dat ik mee deed..
Ik zou echt geen mod willen zijn
laat mij gewoon lekker geak doen en k ga echt niet op mijn AN letten meer hahaah never never never 
Toothless
Wereldberoemd



Hahha ik heb er juist spijt van dat ik mee deed..
Ik zou echt geen mod willen zijn
laat mij gewoon lekker geak doen en k ga echt niet op mijn AN letten meer hahaah never never never 

ja , dat was ook mijn twijfelpuntje. ik ben bang dat ik dan geen topics meer kan maken van wat ik zoek en wat ik verkoop enzo omdat ik bang ben dat dat niet bij mijn functie past. 
maar anderzijds is het al van jongs af aan mijn droom ergens moderator te worden. heb het al op verschillende sites geprobeerd maar steeds was ik te jong of niet geschikt.
Toothless
Wereldberoemd



hh
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste