Adelyna schreef:
Ik vind het echt k** vooral van Vural gwn omdat hij mijn bff is. Maar er stoppen nu zo vaak mensen
het is niet dat ik niet vind dat school voor gaat of iets dergelijks maar ik vind het gwn jammer
Ik vind het echt k** vooral van Vural gwn omdat hij mijn bff is. Maar er stoppen nu zo vaak mensen
het is niet dat ik niet vind dat school voor gaat of iets dergelijks maar ik vind het gwn jammer


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19
ik heb persoonlijk geen mail gehad. Ik weet niet waarom. Hij wist dat ik weg was naar Frankrijk...