Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
nog maar 4% en dan ben ik level up
Thrandy
Karaoke-ster



YAAAAAAAAY omg ff snelsnel
Anoniem
Wereldberoemd



Ik ga pas level up als ik manager heb :c
Thrandy
Karaoke-ster



Ik ga pas level up als ik manager heb :c

Awwww dat is rot sad
Anoniem
Wereldberoemd



Ik ga pas level up als ik manager heb :c

Awwww dat is rot sad

Ja :c
Thrandy
Karaoke-ster



Ik moet battles doen met iemand of zo maar ben nu ook bezig met een tour pffff
Anoniem
Wereldberoemd



Ik ga pas level up als ik manager heb :c

Me too ben allang Queen of pop maar niemand ziet dat.
Met 8.641.935 fans. ;c
Thrandy
Karaoke-ster



Ik ga pas level up als ik manager heb :c

Me too ben allang Queen of pop maar niemand ziet dat.
Met 8.641.935 fans. ;c

Dat is rot :C
Anoniem
Wereldberoemd



Ik ga pas level up als ik manager heb :c

Me too ben allang Queen of pop maar niemand ziet dat.
Met 8.641.935 fans. ;c

Dat is rot :C

Ach ja niks aan te doen of heel veel credits ervoor neerleggen.
Thrandy
Karaoke-ster



Me too ben allang Queen of pop maar niemand ziet dat.
Met 8.641.935 fans. ;c

Dat is rot :C

Ach ja niks aan te doen of heel veel credits ervoor neerleggen.

Ja, maar credits kan je ook ergens anders voor gebruiken.
Anoniem
Wereldberoemd



Ik ga pas level up als ik manager heb :c

Me too ben allang Queen of pop maar niemand ziet dat.
Met 8.641.935 fans. ;c

Haha ahw :c, ik ben gister over de 2.000.000 fans gegaan maar niemand die het ziet
Thrandy
Karaoke-ster



Ik ga pas level up als ik manager heb :c

Me too ben allang Queen of pop maar niemand ziet dat.
Met 8.641.935 fans. ;c

Haha ahw :c, ik ben gister over de 2.000.000 fans gegaan maar niemand die het ziet

sad
Estela
YouTube-ster



Ik nog 43%
Thrandy
Karaoke-ster



Ik nog 43%

Dat duurt nog even haha.
Anoniem
Wereldberoemd



Dat is rot :C

Ach ja niks aan te doen of heel veel credits ervoor neerleggen.

Ja, maar credits kan je ook ergens anders voor gebruiken.

Ja daarom, koop er ook liever kleding voor.
Estela
YouTube-ster



Ik nog 43%

Dat duurt nog even haha.

Ik ben nog geen 3 weken Popster, dus ik vind dat het snel gaat
Thrandy
Karaoke-ster



Ik nog 43%

Dat duurt nog even haha.

Ik ben nog geen 3 weken Popster, dus ik vind dat het snel gaat

Hm op zich..
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste