Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Wat denken jullie dat komt?
Anoniem
Popster



Bij de paasactie? Misschien wel een setje kleding.. Wat hopen jullie dan? Misschien een kapsel of een jurkje.
Of misschien totaal wat anders zoals een week manager, cr of pd! Wat hopen en denken jullie?
Carolynn
Internationale ster



manager, credits en een item
sourayamoooi
Straatmuzikant



Ik heb geen een paasei want ik was toen of kan iemand mij helpen
Account verwijderd




ik denk een outfit
Anoniem
Popster



Ik heb geen een paasei want ik was toen of kan iemand mij helpen

Ik zou je graag helpen, maar ik vind dat oneerlijk voor de rest die erg hun best deden alles te krijgen en verzamelen. Dus helaas help ik niemand.
Anoniem
Popster



Laat het alsjeblieft geen jurkje zijn O.o 

AHAHAHAHA ik zie het al voor me bij jongens.
Fem
Popster



cr! Die heb ik echt hard nodig xd
sourayamoooi
Straatmuzikant



Kan iemand mij helpen heb er geen een
Anoniem
Popster



Laat het alsjeblieft geen jurkje zijn O.o 

AHAHAHAHA ik zie het al voor me bij jongens.

NOU NEE DOE MAAR NIET O.o


Kaj had wel ooit een jurk aan AHAHAHAHAH
Fem
Popster



AHAHAHAHA ik zie het al voor me bij jongens.

NOU NEE DOE MAAR NIET O.o


Kaj had wel ooit een jurk aan AHAHAHAHAH

o-o Whut
Anoniem
Popster



NOU NEE DOE MAAR NIET O.o


Kaj had wel ooit een jurk aan AHAHAHAHAH

o-o Whut

Even kijken of ik dat printscreen nog kan vinden
Adelyna
Landelijke ster



Laat het alsjeblieft geen jurkje zijn O.o 

Voor de jongens is er altijd wat anders. Als wij een jurk krijgen, krijgen jullie een ander item. Dus wees maar niet bang
Adelyna
Landelijke ster



Kaj had wel ooit een jurk aan AHAHAHAHAH

o-o Whut

Even kijken of ik dat printscreen nog kan vinden

Op het profiel van kaj staat die foto...
Anoniem
Wereldberoemd



3 dagen manager, 1000 pd en een outfit zo ongeveer denk?
Anoniem
Popster



o-o Whut

Even kijken of ik dat printscreen nog kan vinden

Op het profiel van kaj staat die foto...

Niet meer :c
Anoniem
Popster



Op het profiel van kaj staat die foto...

Niet meer :c

Jawel. xDD

Oeps dan ben ik er dus over heen gegaan AHAHAHAHA
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste