Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Als ik mijn geld wil opmaken aan vakantiemodu
Anoniem
Wereldberoemd



modus*, kan ik 2878 dagen op vakantie gaan, AHHA

MAAR, dat doe ik niet.
xAnna
Straatmuzikant



Ik 496 dagen!!!
maar dat doe ik ook niet
Anoniem
Wereldberoemd



Dussss je hebt 647.550 pd. ;D

Ik vind het jammer dat als je op vakantiemodus bent, je helemaal niks meer kunt doen op je account. Want als ik op vakantie ga dan kom ik af en toe nog wel op vp, maar als ik dan vakantiemodus doe, kan dan niet meer. xd
Anoniem
Wereldberoemd



Dussss je hebt 647.550 pd. ;D

Ik vind het jammer dat als je op vakantiemodus bent, je helemaal niks meer kunt doen op je account. Want als ik op vakantie ga dan kom ik af en toe nog wel op vp, maar als ik dan vakantiemodus doe, kan dan niet meer. xd

Huh, ik heb 431.727 pd.
Als je dat deelt door 150, kom je uit op 7878? Of doe ik nu iets verkeerd?? :o
Anoniem
Wereldberoemd



Dussss je hebt 647.550 pd. ;D

Ik vind het jammer dat als je op vakantiemodus bent, je helemaal niks meer kunt doen op je account. Want als ik op vakantie ga dan kom ik af en toe nog wel op vp, maar als ik dan vakantiemodus doe, kan dan niet meer. xd

Huh, ik heb 431.727 pd.
Als je dat deelt door 150, kom je uit op 7878? Of doe ik nu iets verkeerd?? <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>

Laat maar haha, ik ben queen of pop dus ik moet meer betalen per dag. D: Bij mij kost het 225 per dag.
xAnna
Straatmuzikant



Dussss je hebt 647.550 pd. ;D

Ik vind het jammer dat als je op vakantiemodus bent, je helemaal niks meer kunt doen op je account. Want als ik op vakantie ga dan kom ik af en toe nog wel op vp, maar als ik dan vakantiemodus doe, kan dan niet meer. xd

Huh, ik heb 431.727 pd.
Als je dat deelt door 150, kom je uit op 7878? Of doe ik nu iets verkeerd?? <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>

Bij mij kost het maar 100pd eyebrows
Kosten (per dag): 100 popdollar
Kosten (totaal): 100 popdollar

Anoniem
Wereldberoemd



Dussss je hebt 647.550 pd. ;D

Ik vind het jammer dat als je op vakantiemodus bent, je helemaal niks meer kunt doen op je account. Want als ik op vakantie ga dan kom ik af en toe nog wel op vp, maar als ik dan vakantiemodus doe, kan dan niet meer. xd

Huh, ik heb 431.727 pd.
Als je dat deelt door 150, kom je uit op 7878? Of doe ik nu iets verkeerd?? <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>'>

Laat maar haha, ik ben queen of pop dus ik moet meer betalen per dag. D: Bij mij kost het 225 per dag.

Aaaah zo! :d
Anoniem
Wereldberoemd



Huh, ik heb 431.727 pd.
Als je dat deelt door 150, kom je uit op 7878? Of doe ik nu iets verkeerd?? <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>'>'>

Laat maar haha, ik ben queen of pop dus ik moet meer betalen per dag. D: Bij mij kost het 225 per dag.

Aaaah zo! <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

Jupp, ik ga dit jaar alle 30 dagen gebruiken van de vakantiemodus. (a)
Anoniem
Wereldberoemd



Laat maar haha, ik ben queen of pop dus ik moet meer betalen per dag. D: Bij mij kost het 225 per dag.

Aaaah zo! <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>

Jupp, ik ga dit jaar alle 30 dagen gebruiken van de vakantiemodus. <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_innocent.png' alt='(a)'>

Waar ga je naartoeeeee? :d
Account verwijderd




ik niet eens 5 dagen ofzo xd
Anoniem
Wereldberoemd



Aaaah zo! <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>'>

Jupp, ik ga dit jaar alle 30 dagen gebruiken van de vakantiemodus. <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_innocent.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_innocent.png' alt='(a)'>'>

Waar ga je naartoeeeee? <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

Moroccoo :33
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik 4.711 dagen haha, mijn vakantie dagen kosten 125 pd. ^^
Lefacumis
Wereldberoemd



Jupp, ik ga dit jaar alle 30 dagen gebruiken van de vakantiemodus. <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_innocent.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_innocent.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_innocent.png' alt='(a)'>'>'>

Waar ga je naartoeeeee? <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>

Moroccoo :33

BOX
Anoniem
Wereldberoemd



Jupp, ik ga dit jaar alle 30 dagen gebruiken van de vakantiemodus. <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_innocent.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_innocent.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_innocent.png' alt='(a)'>'>'>

Waar ga je naartoeeeee? <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>

Moroccoo :33

Woehh, nice!!
Anoniem
Wereldberoemd



Waar ga je naartoeeeee? <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>'>

Moroccoo :33

BOX

Eheh bokss, hoeveel weken ga jij?
Lefacumis
Wereldberoemd



Moroccoo :33

BOX

Eheh bokss, hoeveel weken ga jij?

4 :3
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste