Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Ja, uhm. Misschien handig dat ik dit even
Anoniem
Popster



met jullie deel. 

Ik ga mijn account in de vakantiemodus zetten en dat voor een best lange tijd. Ik heb namelijk over 2 weken examens en ik MOET echt leren, dat gaat niet als ik vp erbij heb want naja, hier is altijd wel iets te doen. Ook tijdens de examenweken zal ik afwezig zijn. 
Dus uhm, naja een aantal van jullie hebben mijn nummer wel, als jullie mij nodig hebben kunnen jullie altijd appen ofzo. Maar vp zet ik voor 27 dagen gedag. 

Naja, als je een beetje goed bent in datum berekenen, dan heb je uit gerekend dat het over 27 dagen 21 mei is. En dat klopt, want dan heb ik mijn laatste examen. 

So, bye guyz, 21 mei zal ik terug zijn. 
En als er iets is en je hebt mijn nummer niet, vraag dan Simone maar, die heeft sowieso mijn nummer. HAAHAHAHAH. :$ Idk of zij dit goed vind, maar naja. Hahahha.



OHJA, MENSEN GA MIJ NIET MAILEN WANT MAILTJES WORDEN AUTOMATISCH DOOR VP NA 10 DAGEN VERWIJDERD!!! DUS ALS ER IETS IS WAT JE ZOU WILLEN MAILEN, ZET HET DAN IN MIJN GB OF MAIL SIMONE VOOR MIJN NUMMER. DAN KAN JE HET OP DIE MANIER ZEGGEN.
Anoniem
Wereldberoemd



Logisch, succes met je examens!
Anoniem
Internationale ster



Veel succes!!
Anoniem
Popster



Dank jullie wel.
Anoniem
Minister of Pop



Heel veel succes Marja. Ik hoop dat het je lukt.
HeartSpirit
Popster



veel succes met leren en daarna met je examens!!!
Anoniem
Popster



Is goed, mensen mogen me mailen! <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Ik vraag dan Marja natuurlijk eerst wel of ze het goed vindt dat je haar nummer krijgt, logisch natuurlijk. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Yay! :d

Hahahah, dat zou ik wel fijn vinden idd, dan weet ik ook even wie mijn nummer allemaal hebben. xD
Anoniem
Popster



Is goed, mensen mogen me mailen! <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>

Ik vraag dan Marja natuurlijk eerst wel of ze het goed vindt dat je haar nummer krijgt, logisch natuurlijk. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'>

Yay! <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>

Hahahah, dat zou ik wel fijn vinden idd, dan weet ik ook even wie mijn nummer allemaal hebben. xD

Ja daarom. Ik zou het raar vinden om zomaar je nummer aan iedereen te geven of zo.

Haha, ja ik ook. XD Daarom vraag ik altijd iedereen voordat ik een nummer door stuur. 
Anoniem
Popster



Ja daarom. Ik zou het raar vinden om zomaar je nummer aan iedereen te geven of zo.

Haha, ja ik ook. XD Daarom vraag ik altijd iedereen voordat ik een nummer door stuur. 

Precies daarom! So don't worry about that. <3

Mihihi! :d

Thank you so much. ♥
Irresistible
Straatmuzikant



Logisch, succes met je examens!

Anoniem
Popster



De rest ook allemaal dank jullie wel. En jullie natuurlijk ook succes met de rest van het schooljaar. En de modjes succes met het orde houden enzo. Nu moeten jullie het wel goed doen hoor, de eerste generatie modjes is er nu even niet (meer) om jullie te helpen. :tongue:
Anoniem
Popster



Precies daarom! So don't worry about that. <3

Mihihi! <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>

Thank you so much. ♥

You're always welcome and you know it! :3

<33333333
Anoniem
Internationale ster



Veel succes!!

Anoniem
Popster



De rest ook allemaal dank jullie wel. En jullie natuurlijk ook succes met de rest van het schooljaar. En de modjes succes met het orde houden enzo. Nu moeten jullie het wel goed doen hoor, de eerste generatie modjes is er nu even niet (meer) om jullie te helpen. <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_tongue_updown.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_tongue_updown.png' alt=':tongue:'>'>

Gelukkig ben ik er nog!!!

Nee oké, grapje. Wie weet, ooit..

Vast. ^^
Anoniem
Popster



Oh shit, nu ben ik er met mijn verjaardag ook niet. :'c

Uhm, uhm, uhm, hoe ga ik dit oplossen. D:
Anoniem
Landelijke ster



Heel veel succes Marja! 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste