Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Poll: ga jij voor yt team
WIE GAAT VOOR YT TEAM
Account verwijderd




just asking haha
pXuaAoy0HQo
Sophrosyne
Straatmuzikant



Van welke verkiezingen zijn die? (dat filmpje)
Account verwijderd




Van welke verkiezingen zijn die? (dat filmpje)

Ik kreeg melding op mobiel; vp promo heeft video geplaats, dus het zijn officele verkiezingen 
Anoniem
YouTube-ster



Ik ga alleen voor SMT en CT
Anoniem
Straatmuzikant



eyebrows
Sophrosyne
Straatmuzikant



Van welke verkiezingen zijn die? (dat filmpje)

Ik kreeg melding op mobiel; vp promo heeft video geplaats, dus het zijn officele verkiezingen 

wut
Account verwijderd




Whut??? Omg nice, but er staat niks van deadline fzo in…?

nee idk
Account verwijderd




Van welke verkiezingen zijn die? (dat filmpje)

Ik kreeg melding op mobiel; vp promo heeft video geplaats, dus het zijn officele verkiezingen 

wut

ik denk dat er zo wel iets officeel komt
Account verwijderd




OMG WATT OMG
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik kreeg melding op mobiel; vp promo heeft video geplaats, dus het zijn officele verkiezingen 

wut

ik denk dat er zo wel iets officeel komt

Ik denk het inderdaad ook.
Account verwijderd




Nee, ik doe toch niet mee. 4x per maand is wel veel. Aangezien ik dan video's moet bewerken lukt dit echt niet zo fast.

Het is best veel werk ja :mad

wanneer word het officeel op vp gezet dan haha, want nu doe ik het hahaha
Account verwijderd




Ik wil echt wel. Maar wanneer komt het officieel?
Thrandy
Karaoke-ster



Ik niet, ik ga enkel voor moderator en hoop ooit nog eens beloont te worden met de bloggersbadge voor mijn harde werk voor mijn blogs, maar alles op zijn tijd en ik zal toch altijd blogs blijven maken hehe.
Sophrosyne
Straatmuzikant



Het YouTubeTeam account is online, spannend! ^^
ArtikelTeam
YouTube-ster



Wat een enthousiasme hahaha.

Anke hierzo.
Lefacumis
Wereldberoemd



Nee, ik denk dat ik me nu wat meer wil focussen op smt.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste