Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Weetje wat ik zielig vind?
bewitched
Internationale ster



Als mensen le kopen en de dag erna of zelfs het uur nadat het uitverkocht is verkopen gewoon puur om winst te maken, koop het dan niet, dan kan iemand anders gewoon nog uit de winkel kopen.

#tegen niemand speciaal.
Amity
Straatmuzikant



Same.
Sophrosyne
Straatmuzikant



Daarom verloot ik ze.
bewitched
Internationale ster



Daarom verloot ik ze.

Ja maar doe je dat voor pd of cr zo'n loodje? want als je er alsnog cr of pd voor vraagt vind ik het nog steeds zielig.
Sophrosyne
Straatmuzikant



Daarom verloot ik ze.

Ja maar doe je dat voor pd of cr zo'n loodje? want als je er alsnog cr of pd voor vraagt vind ik het nog steeds zielig.

Nee, mensen zeggen gewoon een nummer en ik zet ze erin.
Lix
YouTube-ster



Daarom verloot ik ze.

Ja maar doe je dat voor pd of cr zo'n loodje? want als je er alsnog cr of pd voor vraagt vind ik het nog steeds zielig.

Nee, zij deed het gratis
bewitched
Internationale ster



Daarom verloot ik ze.

Ja maar doe je dat voor pd of cr zo'n loodje? want als je er alsnog cr of pd voor vraagt vind ik het nog steeds zielig.

Nee, mensen zeggen gewoon een nummer en ik zet ze erin.

h oke, dat is lief want zo krijgen die mensen die te laat kwamen wel een kans. <3
bewitched
Internationale ster



Het is wel slim hoor, goede manier om aan credits te komen

Ja het is slim maar gewoon zielig ook hoor, doe dan veel battles ofzo zodat je in de wekelijkse top 10 komt of iets maar doe niet dit.
Anoniem
Popster



Ja vind ik ook. Ik kon toen niet on komen toen ze er waren en er zijn nu al 2 van elke staf in de winkel en die zijn gelijk 75cr. Ja halo ik vind die staffen prachtig, maar ik ga er geen 75cr voor geven ;/ 
bewitched
Internationale ster



Ja vind ik ook. Ik kon toen niet on komen toen ze er waren en er zijn nu al 2 van elke staf in de winkel en die zijn gelijk 75cr. Ja halo ik vind die staffen prachtig, maar ik ga er geen 75cr voor geven ;/ 

Nee inderdaad, je zou hem gewoon niet moeten kopen als je hem niet mooi vind.
Anoniem
Popster



Ja vind ik ook. Ik kon toen niet on komen toen ze er waren en er zijn nu al 2 van elke staf in de winkel en die zijn gelijk 75cr. Ja halo ik vind die staffen prachtig, maar ik ga er geen 75cr voor geven ;/ 

Nee inderdaad, je zou hem gewoon niet moeten kopen als je hem niet mooi vind.

Inderdaad ja 
Anoniem
Wereldberoemd



Ja vind ik ook. Ik kon toen niet on komen toen ze er waren en er zijn nu al 2 van elke staf in de winkel en die zijn gelijk 75cr. Ja halo ik vind die staffen prachtig, maar ik ga er geen 75cr voor geven ;/ 

Anoniem
Karaoke-ster



Ja vind ik ook. Ik kon toen niet on komen toen ze er waren en er zijn nu al 2 van elke staf in de winkel en die zijn gelijk 75cr. Ja halo ik vind die staffen prachtig, maar ik ga er geen 75cr voor geven ;/ 

Nee inderdaad, je zou hem gewoon niet moeten kopen als je hem niet mooi vind.

Account verwijderd




Ik ga ze weg geven. (a) Eentje houd ik wel. 
bewitched
Internationale ster



Ik ga ze weg geven. <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_innocent.png' alt='(a)'> Eentje houd ik wel. 

Ja zoals ik al eerder zei, als je het gratis weggeeft is het wel lief weetje, zo maken mensen die niet online waren ook kans maar ik heb het nu ook over mensen die het verkopen om winst te maken of over mensen die hem gaan verloten voor geld.

aka mensen die alleen maar kopen om winst te maken.
Account verwijderd




Ik ga ze weg geven. <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_innocent.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_innocent.png' alt='(a)'>'> Eentje houd ik wel. 

Ja zoals ik al eerder zei, als je het gratis weggeeft is het wel lief weetje, zo maken mensen die niet online waren ook kans maar ik heb het nu ook over mensen die het verkopen om winst te maken of over mensen die hem gaan verloten voor geld.

aka mensen die alleen maar kopen om winst te maken.

Tja
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste