Thrandy schreef:
"Oh ik kan een discussie niet winnen, laat ik Thrandy maar eens even heel bitchy mailen door te zeggen op de meest sarcastische toon ever "succes met het halen van die badge""
Bitch pls, niet zo gaan doen chick want k screen alles.
"Oh ik kan een discussie niet winnen, laat ik Thrandy maar eens even heel bitchy mailen door te zeggen op de meest sarcastische toon ever "succes met het halen van die badge""
Bitch pls, niet zo gaan doen chick want k screen alles.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20

