Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Lijkt het NieuwsTeam jou leuk?
Cinta
Landelijke ster



Just asking!
Account verwijderd




Niet echt eigenlijk, niks voor mij haha
Account verwijderd




ne
Anoniem
Queen of Queens



Ik vind het wel leuk, maar ik kan geen lay-outs maken en denk niet dat ik tijd er voor heb ben ik bang.
demonic
Straatmuzikant



Ja
Account verwijderd




Niet echt eigenlijk, niks voor mij haha

Cinta
Landelijke ster



komen er weer verkiezingen




....hallo is gewoon een vraag!!
Cinta
Landelijke ster



Meh, het team in zijn geheel is wel leuk maar ook wel snitchy want jullie willen niet vertellen van dat ene idee jwz.

Ik weet niet zelf leg is uit
xAnna
Straatmuzikant



Ik vind het wel leuk, maar ik kan geen lay-outs maken en denk niet dat ik tijd er voor heb ben ik bang.

Cinta
Landelijke ster



...ik heb het gevoel dat ik eet waarom je ditvraagt

Lees de topics drol
Cinta
Landelijke ster



komen er weer verkiezingen




....hallo is gewoon een vraag!!

ik voel het aan mijn water mar heb geen idee waar dat water zich bevind!!

naast je simkaart
Marissa
Internationale ster



Ja eigenlijk wel, vorige keer bij de verkiezingen was ik niet zeker of ik mee zou doen, maar na wat denken zou het me toch wel leuk lijken, haha x']
Zuko
YouTube-ster



Waarom vraag je deze informatie? Gekke tut.
Sophrosyne
Straatmuzikant



Oh ja, dat was het eerste team waarin ik focking graag in wou toen ik op vp kwam! Dus ja, het NT is awesome.
Account verwijderd




Waarom vraag je deze informatie? Gekke tut.

Cinta
Landelijke ster



Meh, het team in zijn geheel is wel leuk maar ook wel snitchy want jullie willen niet vertellen van dat ene idee jwz.

Ik weet niet zelf leg is uit

Van dat oma betty idee, iemand zei dat ik toch alles door zou lullen en jullie willen niet zeggen wie dat zei sad

Oh nee sorry alles wat op ons forum gezegd wordt is vertrouwelijke informatie en wordt dus niet verder verteld nee 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste