FABQUEEN schreef:
Of mijn naam zo laten? Stem even en ook waarom.
Of stel een naam voor. Elke 'l' staat voor een stem.
Stemopties:
-FABQUEEN (Dus zo laten!) - l l l l l l l l l l (10)
-DRAMAQUEEN - l l (2)
-TWERKQUEEN - l l l (3)
-THEDQUEEN - l l l (3)
Of mijn naam zo laten? Stem even en ook waarom.
Of stel een naam voor. Elke 'l' staat voor een stem.
Stemopties:
-FABQUEEN (Dus zo laten!) - l l l l l l l l l l (10)
-DRAMAQUEEN - l l (2)
-TWERKQUEEN - l l l (3)
-THEDQUEEN - l l l (3)


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


17
