Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Ik heb nu dus 403 credits
Anoniem
Wereldberoemd



en ik heb me nog nooit zo rijk gevoeld ;-;
Tim
Wereldberoemd



Feli XD
Mylimasis
YouTube-ster



ik heb er wel is meer gehad ;ssss
Anoniem
Wereldberoemd



ik heb er wel is meer gehad ;ssss

Ja nou en, ik koop niet hé!!!
Sophrosyne
Straatmuzikant



Gimmeeeeee, ik had ooit eens 2700 cr, ik had vijftig euro gespendeerd omg.
Anoniem
YouTube-ster



Ik heb nog 18 euro paysafe liggen maar ik wil wachten op credit actie, haha. Daarna ben ik ook weer rijk hier cool
Anoniem
Wereldberoemd



Gimmeeeeee, ik had ooit eens 2700 cr, ik had vijftig euro gespendeerd omg.

MIJN
Tianmi
Straatmuzikant



ik heb er wel is meer gehad ;ssss

Anoniem
YouTube-ster



Ik heb de credit's die ik had gekregen als prijs ook al weer uitgegeven, oeps hahaha
Mylimasis
YouTube-ster



ik heb er wel is meer gehad ;ssss

Ja nou en, ik koop niet hé!!!

ik wel!!!
Anoniem
Wereldberoemd



Ik heb de credit's die ik had gekregen als prijs ook al weer uitgegeven, oeps hahaha

Ik geef ook altijd alles vet snel uit hoor hahah

ps zouden wij niet een orpg doen??
Anoniem
Wereldberoemd



ik heb er wel is meer gehad ;ssss

Ja nou en, ik koop niet hé!!!

ik wel!!!

loser!!
Lefacumis
Wereldberoemd



Gimmeeeeee, ik had ooit eens 2700 cr, ik had vijftig euro gespendeerd omg.

o.o o.o o.o o.o
Anoniem
YouTube-ster



Ik heb de credit's die ik had gekregen als prijs ook al weer uitgegeven, oeps hahaha

Ik geef ook altijd alles vet snel uit hoor hahah

ps zouden wij niet een orpg doen??

Ja klopt maar ik zat de hele tijd op laptop en ik moet zo gaan en dan kan ik geen goede personage maken, meeeh D': 
Placebo
Wereldberoemd



Kom ik aan met 8 credits
Mylimasis
YouTube-ster



Ja nou en, ik koop niet hé!!!

ik wel!!!

loser!!

dankje!!!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste