Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Ik zou eigenlijk net zo graag in het NT
Thrandy
Karaoke-ster



willen, dat lijkt me echt heel gaaf. :o 
Society
Straatmuzikant



Ik ook. :) Denk je dat ik geschikt ben?
Thrandy
Karaoke-ster



Ik ook. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'> Denk je dat ik geschikt ben?

Hm, ik ken je niet echt op die manier dus ik kan niet echt oordelen haha :$
Society
Straatmuzikant



Ik ook. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'> Denk je dat ik geschikt ben?

Hm, ik ken je niet echt op die manier dus ik kan niet echt oordelen haha <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

HAHA, ik begrijp wat je bedoelt. ;)
Anoniem
YouTube-ster



Ik ook. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'> Denk je dat ik geschikt ben?

Account verwijderd




Ik ook. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'> Denk je dat ik geschikt ben?

Thrandy
Karaoke-ster



Nah de meeste mensen ken ik niet echt als zoiets, dus heb ik geen idee van. 
RockingToilet
YouTube-ster



Het is echt super tof! Maar omdat ik het al een keer geweest ben, ga ik niet solliciteren. Hebben jullie meer kans!
Thrandy
Karaoke-ster



Het is echt super tof! Maar omdat ik het al een keer geweest ben, ga ik niet solliciteren. Hebben jullie meer kans!

Het lijkt me ook awesome, maar er komen denk ik nog lang geen verkiezingen of ik moet wat missen haha.
xAnna
Straatmuzikant



Hahahaha, ja ik nu ook eigenlijk best wel xp
Maar ik moet nog wel werken aan de lay-outs maken
Thrandy
Karaoke-ster



Hahahaha, ja ik nu ook eigenlijk best wel xp
Maar ik moet nog wel werken aan de lay-outs maken

Oké.
RockingToilet
YouTube-ster





Yeah ik sta erin haha
Thrandy
Karaoke-ster





Yeah ik sta erin haha

Leukkk
Tim
Wereldberoemd



Ik ga voor een 5e badge :p
Thrandy
Karaoke-ster



Ik ga voor een 5e badge <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Dus het gaat puur om de badge dan? 
Thrandy
Karaoke-ster



Ik zou graag yt'er willen worden, ik vind video's maken leuk. ^-^

Hopelijk wordt je het!!!!!!! Er zijn nu verkiezingen toch?
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste