Minori schreef:
Unashamed schreef:
Yasmine schreef:
Waarom wil je het niet 100%?
Ik wil het wel, maar mensen vinden me al een badgelikker om niks, dus ja.

Ik zet me gewoon graag in voor de site. Daarbij weet ik niet of ik de tijd ervoor ga hebben, al denk ik van wel.
Je moet je niks aantrekken van die mensen, als jij het wilt moet je er voor gaan, die mensen zijn gewoon jaloers en die hebben niks anders te doen met hun leven. Niks van aantrekken Simone, als jij het wilt dan moet je gewoon solliciteren!