Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Ik ben zo zenuwachtig naar de uitslag SMT
Lefacumis
Wereldberoemd



sad
Lefacumis
Wereldberoemd



en YT

Nja :xxxxxxxx
Lefacumis
Wereldberoemd



Ik doe maar niet mee denk ik. Het lijkt me wel leuk, maar ik gun het mensen zoals jou meer, die het écht 100% willen.

Waarom wil je het niet 100%? 
Account verwijderd




Ik doe maar niet mee denk ik. Het lijkt me wel leuk, maar ik gun het mensen zoals jou meer, die het écht 100% willen.

Lefacumis
Wereldberoemd



<3
Sophrosyne
Straatmuzikant



Nou mensen kunnen nog inzenden t/m morgen 18:00 uur haha, we hopen natuurlijk dat mensen snel reageren op het SMT forum, dan gaat het veel sneller. Maar omdat he zo'n klein clubje is DENK ik dat het de dag erna komt. Met de nadruk op DENK en IK, dat betekent niet dat het ook zo is. xd
Lefacumis
Wereldberoemd



Nou mensen kunnen nog inzenden t/m morgen 18:00 uur haha, we hopen natuurlijk dat mensen snel reageren op het SMT forum, dan gaat het veel sneller. Maar omdat he zo'n klein clubje is DENK ik dat het de dag erna komt. Met de nadruk op DENK en IK, dat betekent niet dat het ook zo is. xd

Oewh oke!
Lefacumis
Wereldberoemd



Ik doe maar niet mee denk ik. Het lijkt me wel leuk, maar ik gun het mensen zoals jou meer, die het écht 100% willen.

Waarom wil je het niet 100%? 

Ik wil het wel, maar mensen vinden me al een badgelikker om niks, dus ja. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'> Ik zet me gewoon graag in voor de site. Daarbij weet ik niet of ik de tijd ervoor ga hebben, al denk ik van wel.

Omg trek je er niks van aan en hoezo badge likker? Omg zielige mensen
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik doe maar niet mee denk ik. Het lijkt me wel leuk, maar ik gun het mensen zoals jou meer, die het écht 100% willen.

Waarom wil je het niet 100%? 

Ik wil het wel, maar mensen vinden me al een badgelikker om niks, dus ja. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'> Ik zet me gewoon graag in voor de site. Daarbij weet ik niet of ik de tijd ervoor ga hebben, al denk ik van wel.

Je moet je niks aantrekken van die mensen, als jij het wilt moet je er voor gaan, die mensen zijn gewoon jaloers en die hebben niks anders te doen met hun leven. Niks van aantrekken Simone, als jij het wilt dan moet je gewoon solliciteren!
sekientje
YouTube-ster



Ik doe niet mee, veel succes! <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

Lefacumis
Wereldberoemd



Waarom wil je het niet 100%? 

Ik wil het wel, maar mensen vinden me al een badgelikker om niks, dus ja. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'> Ik zet me gewoon graag in voor de site. Daarbij weet ik niet of ik de tijd ervoor ga hebben, al denk ik van wel.

Je moet je niks aantrekken van die mensen, als jij het wilt moet je er voor gaan, die mensen zijn gewoon jaloers en die hebben niks anders te doen met hun leven. Niks van aantrekken Simone, als jij het wilt dan moet je gewoon solliciteren!

:#
Lefacumis
Wereldberoemd



Ik wil het wel, maar mensen vinden me al een badgelikker om niks, dus ja. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'> Ik zet me gewoon graag in voor de site. Daarbij weet ik niet of ik de tijd ervoor ga hebben, al denk ik van wel.

Je moet je niks aantrekken van die mensen, als jij het wilt moet je er voor gaan, die mensen zijn gewoon jaloers en die hebben niks anders te doen met hun leven. Niks van aantrekken Simone, als jij het wilt dan moet je gewoon solliciteren!

Ik houd wel enorm van lay-outs en foto's maken, op facebook post ik ook altijd heel veel. Oké, ik besef me nu pas dat het me echt leuk lijkt. :3 Ik heb natuurlijk ook een drukke week op de camping gehad, dat kan het ook zijn. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'> Hm, toch maar doen? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_innocent.png' alt='(a)'>

go simone! Niet geprobeerd altijd mis!!!
Account verwijderd




Jaa ik kan niet wachten!!
Lefacumis
Wereldberoemd



Jaa ik kan niet wachten!!

:d
Carolynn
Internationale ster



iedereen is zenuwachtig, ^^
Gelukkig ben ik nu met iemand aan het mailen xD beetje van me af schrijven
Lefacumis
Wereldberoemd



iedereen is zenuwachtig, ^^
Gelukkig ben ik nu met iemand aan het mailen xD beetje van me af schrijven

Awh dat is altijd fijn!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste