Heart schreef:
Ik ben de laatste maanden niet meer op vp geweest.
Toch wou ik jullie even laten weten dat ik ontzettend veel van jullie hou!
Ik probeer gewoon wat socialer te worden en meer met mijn vriendinnen te doen om een hechtere band op te bouwen.
ly
Ik ben de laatste maanden niet meer op vp geweest.
Toch wou ik jullie even laten weten dat ik ontzettend veel van jullie hou!
Ik probeer gewoon wat socialer te worden en meer met mijn vriendinnen te doen om een hechtere band op te bouwen.
ly


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


15

