Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Nina zoekt sponsoren + beloning!
Gray
Wereldberoemd



Hallo beste Vp'ers! Ik doe mee aan de eerste hongerspelen op VirtualPopstar! Daar ben ik dol enthousiast over, maar er is één probleem. Ik zoek dringend sponsors! Om mij te sponsoren hoef je maar één ding te doen. Je mag 1 pd (niet meer) met het bericht, ik sponsor NinaH voor de hongerspelen, naar het account EffiePrul (Aanklikbaar) sturen. Zo help je mij in de hongerspelen! Alvast bedankt! Liefs, Nina, district 12.

Als bedankje voor de sponsor stuur je mij een kopie van het overgemaakte geld en ontvang je 150 pd!
Onder de beste hh'er verloot ik nog eens 2000 pd (Let er wel op dat je niet gaat spammen)
Anoniem
Popster



Ik sponsor al een ander sorry! Ik wens je veel succes verder in de spelen.
Gray
Wereldberoemd



Ik sponsor al een ander sorry! Ik wens je veel succes verder in de spelen.

Bedankt!
Gray
Wereldberoemd



Ik weet nu al dat ik nooit sponsors zal krijgen, de andere mensen zijn veel 'populairder' HAHAHAHA.
Thrandy
Karaoke-ster



Ik ga ook geen sponsors krijgen hoor, aangezien iedereen mensen omkoopt en ik ben nergens goed in dus ik kan mensen niet omkopen met een forumplaatje of een tekening of zo hahahahahaha.
Gray
Wereldberoemd



Ik ga ook geen sponsors krijgen hoor, aangezien iedereen mensen omkoopt en ik ben nergens goed in dus ik kan mensen niet omkopen met een forumplaatje of een tekening of zo hahahahahaha.

Ik ook niet haha *boks*
Tianmi
Straatmuzikant



srry ik sponser al iemand :c    nog veel succes c:
Gray
Wereldberoemd



srry ik sponser al iemand :c    nog veel succes c:

Jammer, en bedankt!
Anna
YouTube-ster



Ik sponsor al een ander sorry! Ik wens je veel succes verder in de spelen.

Gray
Wereldberoemd



Ik sponsor al een ander sorry! Ik wens je veel succes verder in de spelen.


Jammer, bedankt!
Gray
Wereldberoemd



hh
Gray
Wereldberoemd



hh
Anoniem
Queen of Queens



Sorry ik doe niet aan omkoping als ik zou stemmen zou dit op 1 van mijn 2 bffs zijn maar ik kan niet kiezen.
Anoniem
Straatmuzikant



Ik sponsor al een ander sorry! Ik wens je veel succes verder in de spelen.

Gray
Wereldberoemd



Sorry ik doe niet aan omkoping als ik zou stemmen zou dit op 1 van mijn 2 bffs zijn maar ik kan niet kiezen.

Oké, ik wou ik niet aan omkoping doen, maar anders maak ik zeker geen kans.
Gray
Wereldberoemd



Ik sponsor al een ander sorry! Ik wens je veel succes verder in de spelen.


Oke, bedankt!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste