Gray schreef:
Hallo beste Vp'ers! Ik doe mee aan de eerste hongerspelen op VirtualPopstar! Daar ben ik dol enthousiast over, maar er is één probleem. Ik zoek dringend sponsors! Om mij te sponsoren hoef je maar één ding te doen. Je mag 1 pd (niet meer) met het bericht, ik sponsor NinaH voor de hongerspelen, naar het account EffiePrul (Aanklikbaar) sturen. Zo help je mij in de hongerspelen! Alvast bedankt! Liefs, Nina, district 12.

Als bedankje voor de sponsor stuur je mij een kopie van het overgemaakte geld en ontvang je 150 pd!
Onder de beste hh'er verloot ik nog eens 2000 pd (Let er wel op dat je niet gaat spammen)
Hallo beste Vp'ers! Ik doe mee aan de eerste hongerspelen op VirtualPopstar! Daar ben ik dol enthousiast over, maar er is één probleem. Ik zoek dringend sponsors! Om mij te sponsoren hoef je maar één ding te doen. Je mag 1 pd (niet meer) met het bericht, ik sponsor NinaH voor de hongerspelen, naar het account EffiePrul (Aanklikbaar) sturen. Zo help je mij in de hongerspelen! Alvast bedankt! Liefs, Nina, district 12.
Als bedankje voor de sponsor stuur je mij een kopie van het overgemaakte geld en ontvang je 150 pd!
Onder de beste hh'er verloot ik nog eens 2000 pd (Let er wel op dat je niet gaat spammen)


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20