Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Poll: Ilse sponsoren, ja of nee?
Stem: Moet ik Ilse sponsoren of niet?
Anoniem
Wereldberoemd



Argumenten voor ja:
-Ze moet anders huilen
-Ze loopt achter met sponsors
-Ik hou van Ilse

Argumenten voor nee:
-Ik heb tegen iedereen al gezegd dat ik niemand sponsor.
-Ik mag Ilse helemaal niet!!!!!!!!!
Cinta
Landelijke ster



JA. ik heb mijn plaats niet voor niets opgegeven ze gaat winnen ok!!!!
Anoniem
YouTube-ster



JA. yol heeft haar plaats niet voor niets opgegeven maar ze gaat niet winnen ok dat doet elle al ze heeft betere plaats gekregen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anoniem
Wereldberoemd



JA. ik heb mijn plaats niet voor niets opgegeven ze gaat winnen ok!!!!

Ja maar ik heb tot nu toe al nee tegen iedereen gezegd!!! (Dat ik niemand zou sponsoren!!)
Angelyn
Straatmuzikant



Ja, want ik kan niet stemmen dus jij moet het voor mij doen
Anoniem
Wereldberoemd



Ik ontkracht je tegenargumenten!
- Stiekem ben ik niemand
- Je hebt tegen mij gezegd dat je me wel mag!!

Én je krijgt een leuke verrassing van me haha, net als alle andere sponsoren. Jij krijgt een extra speciale hihi. <3
Anoniem
YouTube-ster



yol wij zijn wel echt heel lief he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ok ik verpest topics te vaak
Cinta
Landelijke ster



JA. ik heb mijn plaats niet voor niets opgegeven ze gaat winnen ok!!!!

Ja maar ik heb tot nu toe al nee tegen iedereen gezegd!!! (Dat ik niemand zou sponsoren!!)

GA NU sponsoren ja ok NUUUUUUUUUUUU
Anoniem
Wereldberoemd



Ik ontkracht je tegenargumenten!
- Stiekem ben ik niemand
- Je hebt tegen mij gezegd dat je me wel mag!!

Én je krijgt een leuke verrassing van me haha, net als alle andere sponsoren. Jij krijgt een extra speciale hihi. <3

OK, die laatste zin heeft me overgehaald!!!
Cinta
Landelijke ster



yol wij zijn wel echt heel lief he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ok ik verpest topics te vaak

olnes he zijn we van nature 
Anoniem
YouTube-ster



yol wij zijn wel echt heel lief he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ok ik verpest topics te vaak

olnes he zijn we van nature 

ja olne = liefheid 
Anoniem
Minister of Pop



ja!!! want dat is lief en il en yol verdienen dat
Anoniem
Wereldberoemd



ja!!! want dat is lief en il en yol verdienen dat

Te laat!!!






















Heb al gesponsord.
Anoniem
Wereldberoemd



Huh wat, dat bericht hoort helemaal niet blauw te zijn??
Anoniem
Wereldberoemd



Huh wat, dat bericht hoort helemaal niet blauw te zijn??

HAHAHAHAHA
Anoniem
Wereldberoemd



Huh wat, dat bericht hoort helemaal niet blauw te zijn??

HAHAHAHAHA

JIJ WAS HET!! Ik heb je wel door!!!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste