Girafke schreef:
Argumenten voor ja:
-Ze moet anders huilen
-Ze loopt achter met sponsors
-Ik hou van Ilse
Argumenten voor nee:
-Ik heb tegen iedereen al gezegd dat ik niemand sponsor.
-Ik mag Ilse helemaal niet!!!!!!!!!
Argumenten voor ja:
-Ze moet anders huilen
-Ze loopt achter met sponsors
-Ik hou van Ilse
Argumenten voor nee:
-Ik heb tegen iedereen al gezegd dat ik niemand sponsor.
-Ik mag Ilse helemaal niet!!!!!!!!!


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20