Minori schreef: Ohw btw uhm, mijn video is verwijdert, ik werd er namelijk door gecyberpest en in mijn klas..
Oww dat is wat minder :c
Yeah, ik hoop dat jullie dat begrijpen want mijn klas lachte me uit om de video's die ik plaatste en dus heb ik ze allemaal verwijdert. En ook op gSm enzo.
Minori schreef: Ohw btw uhm, mijn video is verwijdert, ik werd er namelijk door gecyberpest en in mijn klas..
Oww dat is wat minder :c
Yeah, ik hoop dat jullie dat begrijpen want mijn klas lachte me uit om de video's die ik plaatste en dus heb ik ze allemaal verwijdert. En ook op gSm enzo.
aaahh.. dat zou iemand uit mijn klas ook wel weer gaan doen.. sommige mensen eh..