Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Ik ga eens de Yt solicitaties beoordelen.
Anoniem
Popster



Zijn jullie al benieuwt wie het worden?
Anoniem
Popster



Hh
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ohw btw uhm, mijn video is verwijdert, ik werd er namelijk door gecyberpest en in mijn klas..
Anoniem
Popster



Ohw btw uhm, mijn video is verwijdert, ik werd er namelijk door gecyberpest en in mijn klas..

Oww dat is wat minder :c
Anoniem
Popster



Ohw btw uhm, mijn video is verwijdert, ik werd er namelijk door gecyberpest en in mijn klas..

We hebben hem allemaal al bekeken dus dat is geen probleem. Wel ongelofelijk laag van hen.
Anoniem
Wereldberoemd



Nu pas, de deadline was al twee dagen geleden?
alishakusx
Straatmuzikant



ooeeehhh jaaa !
wanneer kwam nou ook al weer de uitslag online? :x
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ohw btw uhm, mijn video is verwijdert, ik werd er namelijk door gecyberpest en in mijn klas..

Oww dat is wat minder :c

Yeah, ik hoop dat jullie dat begrijpen want mijn klas lachte me uit om de video's die ik plaatste en dus heb ik ze allemaal verwijdert. En ook op gSm enzo.
alishakusx
Straatmuzikant



Ohw btw uhm, mijn video is verwijdert, ik werd er namelijk door gecyberpest en in mijn klas..

Oww dat is wat minder :c

Yeah, ik hoop dat jullie dat begrijpen want mijn klas lachte me uit om de video's die ik plaatste en dus heb ik ze allemaal verwijdert. En ook op gSm enzo.

aaahh.. dat zou iemand uit mijn klas ook wel weer gaan doen.. sommige mensen eh..nono
Anoniem
Popster



Nu pas, de deadline was al twee dagen geleden?

Ja, de deadline was toen. De meeste heb ik ook al gehad ik ben nu bezig met de laatste lootjes (:
Anoniem
Popster



ooeeehhh jaaa !
wanneer kwam nou ook al weer de uitslag online? :x

Dat weten we nog niet precies. Maar hij is er wel snel!
Anoniem
Popster



Nu pas, de deadline was al twee dagen geleden?

We zijn gewoon sloom ja. :$
alishakusx
Straatmuzikant



ooeeehhh jaaa !
wanneer kwam nou ook al weer de uitslag online? :x

Dat weten we nog niet precies. Maar hij is er wel snel!

vanavond voor 7uur? ^^
dan kan ik het nog zien hahahaha
Anoniem
Popster



ooeeehhh jaaa !
wanneer kwam nou ook al weer de uitslag online? :x

Dat weten we nog niet precies. Maar hij is er wel snel!

vanavond voor 7uur? ^^
dan kan ik het nog zien hahahaha

Vanavond nog niet helaas. We willen nog wel even de tijd hebben hoor.
alishakusx
Straatmuzikant



Dat weten we nog niet precies. Maar hij is er wel snel!

vanavond voor 7uur? ^^
dan kan ik het nog zien hahahaha

Vanavond nog niet helaas. We willen nog wel even de tijd hebben hoor.

hahaha okee isgoed :d ik ben benieuwd wie er wint(a)
Sophrosyne
Straatmuzikant



Dat weten we nog niet precies. Maar hij is er wel snel!

vanavond voor 7uur? ^^
dan kan ik het nog zien hahahaha

Vanavond nog niet helaas. We willen nog wel even de tijd hebben hoor.

No offence and don't take this the wrong way but, i think 3 days is a LOT of time xd :$
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste