Envy schreef:
Truth Envy (Le moi dus) en ik truth terug :3
(Dus jij truth mij eerst, haha)
Als ik je al eens heb getruth dan truth ik je dit keer korter of kopieer ik de vorige truth anders blijf ik bezig hahaha c': ♥
Ik truth door jou truth te citeren trouwens c:
Truth Envy (Le moi dus) en ik truth terug :3
(Dus jij truth mij eerst, haha)
Als ik je al eens heb getruth dan truth ik je dit keer korter of kopieer ik de vorige truth anders blijf ik bezig hahaha c': ♥
Ik truth door jou truth te citeren trouwens c:


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18

) vriendelijk, een sterke eigen mening (iets wat ik altijd wel kan waarderen in mensen) hebt een leuke, unieke vorm van humor (vind ik dan) en tja, al met al ben je wel awesome c: 