Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Truthen
Anoniem
YouTube-ster



Truth Envy (Le moi dus) en ik truth terug :3
(Dus jij truth mij eerst, haha)

Als ik je al eens heb getruth dan truth ik je dit keer korter of kopieer ik de vorige truth anders blijf ik bezig hahaha c': ♥ 

Ik truth door jou truth te citeren trouwens c: 
Anoniem
Wereldberoemd



Volgens mij ben je een hele aardig meid. :)
Anoniem
YouTube-ster



Volgens mij ben je een hele aardig meid. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Haha, danku ^_^

Mijn truth voor jou: Wij praten eigenlijk nooit echt, maar ik zie je wel regelmatig op het fora en je komt erg vriendelijk en positief over. Ik zou je graag wel beter willen leren kennen, ik mag je namelijk wel c: 
Anoniem
Wereldberoemd



Volgens mij ben je een hele aardig meid. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

Haha, danku ^_^

Mijn truth voor jou: Wij praten eigenlijk nooit echt, maar ik zie je wel regelmatig op het fora en je komt erg vriendelijk en positief over. Ik zou je graag wel beter willen leren kennen, ik mag je namelijk wel c: 

Tja, mailen is niet verboden... :)
Account verwijderd




Eerst kende ik je niet, maar ik zie je steeds vaker op het forum en ik vind je wel oké
Account verwijderd




Ik ken je niet zo heel goed, maar ik vind je echt een leuke meid. xd
Anoniem
Wereldberoemd



Volgens mij ben je wel een aardige meid, al zie ik je niet zo heel vaak op het forum haha. En ken je ook niet persoonlijk. ;D
Anoniem
YouTube-ster



Ik vind je wel leuk uwu

Haha, yesh ^_^ 
Ik mag je wel, eigenlijk. In het begin vond ik je echt een rare hapsnurker, maar nu vind ik het echt leuk om je op het fora tegen te komen. Je bent (meestal :p) vriendelijk, een sterke eigen mening (iets wat ik altijd wel kan waarderen in mensen) hebt een leuke, unieke vorm van humor (vind ik dan) en tja, al met al ben je wel awesome c: 
Anoniem
YouTube-ster



Volgens mij ben je een hele aardig meid. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>

Haha, danku ^_^

Mijn truth voor jou: Wij praten eigenlijk nooit echt, maar ik zie je wel regelmatig op het fora en je komt erg vriendelijk en positief over. Ik zou je graag wel beter willen leren kennen, ik mag je namelijk wel c: 

Tja, mailen is niet verboden... <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Maar wel eng om te doen, haha ;_; 
Anoniem
YouTube-ster



Eerst kende ik je niet, maar ik zie je steeds vaker op het forum en ik vind je wel oké

Ik zie jou ook steeds vaker op het forum, wat ik wel leuk vind! Tot nu toe heb ik geen rare dingen gezien van jou en kom je erg aardig over ^_^
Anoniem
YouTube-ster



Ik ken je niet zo heel goed, maar ik vind je echt een leuke meid. xd

Awh, haha dankjewel! Insgelijks eigenlijk, ik vind je erg aardig, hoewel ik je nog niet zo goed ken c: 
Anoniem
YouTube-ster



Volgens mij ben je wel een aardige meid, al zie ik je niet zo heel vaak op het forum haha. En ken je ook niet persoonlijk. ;D

Ik ben een ninja, haha. Ik ben overal en nergens cool
Euhm, tja ik ken jou wel, Farah, maar ook niet persoonlijk, haha. Ik mag je wel, ik vind je aardig overkomen en zou je graag beter leren kennen c: 
Fem
Popster



Ik ken je niet persoonlijk, maar je looks zijn altijd echt supermooi, en je naam doet me denken aan mijn BFF hier, Evy. Verder moet je me echt wat van je schrijftalent geven want je bent echt heel erg goed o-o
Anoniem
Wereldberoemd



Je look is awesome haha. Ik ken je niet persoonlijk maar als ik je op het forum zie kom je altijd wel aardig over. 
Account verwijderd




i like yaa
Laryanue
Karaoke-ster



Jij hebt echt skills, just sayin'. En je verhaallijnen zijn geweldig en ifoqijfeoiwj je bent awesome.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste