Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
wie heeft er nog geen platenlabel
Account verwijderd




en zou graag bij een label willen die allemaal verschillende dingen doet bij queres zit je dan oed ons motto is niet voor niets je ziet meer dan je denkt we hebben voor en nadelen voor je op een rij gezet


voordeel elke dag een tour
nadeel weinig mensen online
voordeel leuke topic s
nadeel om de maand een nieuwe competitie
voordeel wij doen ook aan kerst enzo
nadeel als je lid bent kom je pas naar een week bij leden van queres te hangen

we zoeken altijd leden nu vooral nog 7 en we staan op 6 elke week een nieuwsbrief je weet nooit waar je aantoe bent

aanmelden kan altijd via bayani of 1 van de 3 mods van queres

met vriendelijke groeten]

het queres reclame team

Account verwijderd




bram je zet me nu voor schut maar je hebt gelijk ik ben niet altijd even aardig tegen iedereen geweest maar dat mag je op een topic over mij zeggen oke
Silatunique
Landelijke ster



bram je zet me nu voor schut maar je hebt gelijk ik ben niet altijd even aardig tegen iedereen geweest maar dat mag je op een topic over mij zeggen oke

wh

:#
Anoniem
Popster



wat beteknt wh
Anoniem
Wereldberoemd



Ik zit al bij een goed label
Anoniem
Popster



ok
Tim
Wereldberoemd



schrijfregels + je reclame word iritant elke dag een topic ofzo -,-
Account verwijderd




schrijfregels + je reclame word iritant elke dag een topic ofzo -,-

nou tim hoe wil je anders reclame maken? dit is een opvallend topic
WitchHazel
YouTube-ster



nadeel als je lid bent kom je pas naar een week bij leden van queres te hangen
Ik snap dit niet ^^^ 
Account verwijderd




nadeel als je lid bent kom je pas naar een week bij leden van queres te hangen
Ik snap dit niet ^^^ 

nou als je lid wordt heb je bij ons een menu leden van queres en daar kom je na een week pas bij om te kijken of je een trouw lid bent of dat je toch weer weggaat
Tim
Wereldberoemd



schrijfregels + je reclame word iritant elke dag een topic ofzo -,-

nou tim hoe wil je anders reclame maken? dit is een opvallend topic

shout en mail, want jij maakt echt heel veel topics aan.
Account verwijderd




schrijfregels + je reclame word iritant elke dag een topic ofzo -,-

nou tim hoe wil je anders reclame maken? dit is een opvallend topic

shout en mail, want jij maakt echt heel veel topics aan.

de meeste heb ik verwijderd
Tianmi
Straatmuzikant



schrijfregels + je reclame word iritant elke dag een topic ofzo -,-

Anoniem
YouTube-ster



nee, heb zelf 1 xD
Account verwijderd




platenlabel eigenaren moeten nou eenmaal reclame maken als ik credit s had had ik het via de shout gedaan maar ik heb er 0
Account verwijderd




en als ik genoeg leden heb maak ik ook geen reclame
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste