Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Bloggers mededeling..
Blogspotter
Playback-ster



Zachtjes werd het bloggersteam wakker, één voor één. Vandaag is de grote dag, de dag dat we nieuwe leden zullen verwelkomen in ons team! We hadden ondertussen al tientallen blogs bekeken, maar een paar vielen erg bij ons in de smaak. Ze blogden al een hele tijd, zo lang dat zelfs wij er van schrokken! We overlegden dag en nacht, tot van dat kleine groepje mensen maar liefst twee super goede bloggers overbleven. Nu zijn we klaar om ze allebei te verwelkomen. Wie? Om dat te weten, zul je moeten wachten tot Lianne online komt en ze de badges geeft!
Anoniem
Minister of Pop



Ik ben benieuwd ^-^
Anoniem
YouTube-ster



Ik ben benieuwd ^-^

Account verwijderd




Jaa guys eyebrows
Account verwijderd




Ik denk dat ik een van de twee ben chinrub
Anoniem
YouTube-ster



Ik denk dat ik een van de twee ben chinrub

Ik die ander!!
Account verwijderd




Ik denk dat ik een van de twee ben chinrub

Ik die ander!!

oeps waren er 3

bram nono
Account verwijderd




ah was er erkiezingen ik wqou ook meedoen
Lefacumis
Wereldberoemd



Er is altijd nog een kans

Maar niet voor jou. Je blogs zuigen.

Ik weet het :'c 

niet huilen ik geef je geen zakdoekje
Lefacumis
Wereldberoemd



Er is altijd nog een kans

Maar niet voor jou. Je blogs zuigen.

Ik weet het :'c 

niet huilen ik geef je geen zakdoekje
Lefacumis
Wereldberoemd



Ik weet het :'c 

niet huilen ik geef je geen zakdoekje

dankje <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.png' alt=':cry2:'>

ik van de tranen wel voor je op!1
Account verwijderd




hoeveel nieuwe bloggers komen er
Anoniem
Popster



Ik ben benieuwd ^-^

Lefacumis
Wereldberoemd



Moon dit is voor jou xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
x
Account verwijderd




oh
Account verwijderd




ah was er erkiezingen ik wqou ook meedoen

het gaat er niet om dat je gaat bloggen voor verkiezingen.. 
bloggen is eigenlijk alleen een beloning.
Als jij elke week een goede blog plaatst is er kans dat je blogger word
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste