Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Ik truth alweer!
Fem
Popster



Hahaha, omg hoe vaak ik wel niet truth o-o


Jij trutht mij eerst, daarna ik jou. Ik truth dit keer door citeren, en ik ben een stoptrein, geen sneltrein.
Anna
YouTube-ster



Ik ken je niet goed, maar je komt leuk op het forum over (:
Tianmi
Straatmuzikant



ik ken je niet persoonlijk maar ik vind je best aardig
Fem
Popster



Ik ken je niet goed, maar je komt leuk op het forum over (:

Zelfde voor jou, ik zie je vaak, en ik vind je looks erg leuk c:
Fem
Popster



ik ken je niet persoonlijk maar ik vind je best aardig

Ik zie je best vaak op het forum, maar ik kom er pas een tijdje geleden achter dat je eerst XChimene was...... ;$$


Verder lijk je me erg aardig c:
Tim
Wereldberoemd



meeeeeeeee!
Fem
Popster



meeeeeeeee!

Eerst truth jij mij, dan ik jou pas c;
Fem
Popster



X
Account verwijderd




Ik ken je niet goed, maar je komt leuk op het forum over (:

Anoniem
Minister of Pop



Hahaha, omg hoe vaak ik wel niet truth o-o


Jij trutht mij eerst, daarna ik jou. Ik truth dit keer door citeren, en ik ben een stoptrein, geen sneltrein.

Jij bent aardig. Ik wil je beter leren kennen.
Anoniem
Wereldberoemd



Op het forum kom je aardig over, ik ken je niet persoonlijk maar ik denk dat je wel tof bent. 
Anoniem
Straatmuzikant



Ik ken je niet goed genog om echt in depth te truthen, maar volgens mij mag ik je wel. Iig geen negatieve gevoelens bij je.
Fem
Popster



Ik ken je niet goed, maar je komt leuk op het forum over (:


Je naam komt me bekend voor, maar ik weet even niet waarvan ;-; Je lijkt me wel aardig c;
Fem
Popster



Hahaha, omg hoe vaak ik wel niet truth o-o


Jij trutht mij eerst, daarna ik jou. Ik truth dit keer door citeren, en ik ben een stoptrein, geen sneltrein.

Jij bent aardig. Ik wil je beter leren kennen.

Same, we hebben een ORPG, hij is echt leuk (vind ik). Ik mag je
Anoniem
Minister of Pop



Hahaha, omg hoe vaak ik wel niet truth o-o


Jij trutht mij eerst, daarna ik jou. Ik truth dit keer door citeren, en ik ben een stoptrein, geen sneltrein.

Jij bent aardig. Ik wil je beter leren kennen.

Same, we hebben een ORPG, hij is echt leuk (vind ik). Ik mag je

Hihihihihihi lol.
Fem
Popster



Op het forum kom je aardig over, ik ken je niet persoonlijk maar ik denk dat je wel tof bent. 

Tzelfde, je kan echt geweldig ontwerpen (ik spiekte in je blogs), en ik hou echt van je looks
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste