Ryuzaki schreef:
In het begin mocht ik niet. Ik vond je echt n likker en nja, ik stoorde me nogal aan je. Vooral in je Nespresso tijd denk ik. Maar ik deed mn best dat niet te laten merken omdat ik je niet wilde kwetsen.
Toen ik erachter kwam dat je me leuk vond, vond ik dat best ongemakkelijk en ook kut dat je me wel hints gaf maar niet gewoon eerlijk tegen me was. Ah well, dat hebben we al besproken.
In die tijd deed je naar mijn idee ook enorm je best om door mij (en Alice) leuk gevonden te worden en had je toevallig steeds de zelfde mening en interesses enzo.
Daarna was af en toe redelijk ongemakkelijk omdat ik niet goed wist hoe ik je moest benaderen en wat ik wel en niet kon zeggen. Maargoed dat heb ik diehard aan de kant gezet en ben gewoon verder gegaan alsof het nooit gebeurd is en ik denk dat dat een goede keuze geweest is.
Nu kunnen we gewoon leuk praten en heb ik wel oprecht n goed gevoel bij je. Af en toe gebeuren er nog wel dingetjes, maar ik moet vooral niet vergeten dat je 13 bent. Like, ik heb je altijd gezien als gewoon iemand van 15/16 en ook zo behandeld. Ik denk dat dat ook iets is wat je liever hebt, maar daardoor ben ik soms wel wat streng naar je ofzo, idk.
Nu heb ik echt zin om een smet je de stad in te gaan hehe, ur like a lil sis i never had.. one that I can/will tots ruin with Jrock, anime, yaoi, make-up and all the other things i love~
Ah ja en ik geloof nog altijd niet dat je broertje bestaat. Not that I care though x)