Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Truth Minori; dit is je kans!
Sophrosyne
Straatmuzikant



Dit is je kans om mij eens een keer hard te truthen, als je iets slechts zegt wil ik wel graag dat je het beargumenteert. cool
Account verwijderd




Heeeeee

ok I like yaaa
en laatst zei je dat je Nespresso was toen viel ik echt van me stoel omg maar ik mag je en en ja
Sophrosyne
Straatmuzikant



Heeeeee

ok I like yaaa
en laatst zei je dat je Nespresso was toen viel ik echt van me stoel omg maar ik mag je en en ja

Hahaha yesh Mariiiin (l)
Sophrosyne
Straatmuzikant



hh
Anoniem
Straatmuzikant



In het begin mocht ik niet. Ik vond je echt n likker en nja, ik stoorde me nogal aan je. Vooral in je Nespresso tijd denk ik. Maar ik deed mn best dat niet te laten merken omdat ik je niet wilde kwetsen.

Toen ik erachter kwam dat je me leuk vond, vond ik dat best ongemakkelijk en ook kut dat je me wel hints gaf maar niet gewoon eerlijk tegen me was. Ah well, dat hebben we al besproken.
In die tijd deed je naar mijn idee ook enorm je best om door mij (en Alice) leuk gevonden te worden en had je toevallig steeds de zelfde mening en interesses enzo.
Daarna was af en toe redelijk ongemakkelijk omdat ik niet goed wist hoe ik je moest benaderen en wat ik wel en niet kon zeggen. Maargoed dat heb ik diehard aan de kant gezet en ben gewoon verder gegaan alsof het nooit gebeurd is en ik denk dat dat een goede keuze geweest is.

Nu kunnen we gewoon leuk praten en heb ik wel oprecht n goed gevoel bij je. Af en toe gebeuren er nog wel dingetjes, maar ik moet vooral niet vergeten dat je 13 bent. Like, ik heb je altijd gezien als gewoon iemand van 15/16 en ook zo behandeld. Ik denk dat dat ook iets is wat je liever hebt, maar daardoor ben ik soms wel wat streng naar je ofzo, idk.

Nu heb ik echt zin om een smet je de stad in te gaan hehe, ur like a lil sis i never had.. one that I can/will tots ruin with Jrock, anime, yaoi, make-up and all the other things i love~

Ah ja en ik geloof nog altijd niet dat je broertje bestaat. Not that I care though x)
Sophrosyne
Straatmuzikant



In het begin mocht ik niet. Ik vond je echt n likker en nja, ik stoorde me nogal aan je. Vooral in je Nespresso tijd denk ik. Maar ik deed mn best dat niet te laten merken omdat ik je niet wilde kwetsen.

Toen ik erachter kwam dat je me leuk vond, vond ik dat best ongemakkelijk en ook kut dat je me wel hints gaf maar niet gewoon eerlijk tegen me was. Ah well, dat hebben we al besproken.
In die tijd deed je naar mijn idee ook enorm je best om door mij (en Alice) leuk gevonden te worden en had je toevallig steeds de zelfde mening en interesses enzo.
Daarna was af en toe redelijk ongemakkelijk omdat ik niet goed wist hoe ik je moest benaderen en wat ik wel en niet kon zeggen. Maargoed dat heb ik diehard aan de kant gezet en ben gewoon verder gegaan alsof het nooit gebeurd is en ik denk dat dat een goede keuze geweest is.

Nu kunnen we gewoon leuk praten en heb ik wel oprecht n goed gevoel bij je. Af en toe gebeuren er nog wel dingetjes, maar ik moet vooral niet vergeten dat je 13 bent. Like, ik heb je altijd gezien als gewoon iemand van 15/16 en ook zo behandeld. Ik denk dat dat ook iets is wat je liever hebt, maar daardoor ben ik soms wel wat streng naar je ofzo, idk.

Nu heb ik echt zin om een smet je de stad in te gaan hehe, ur like a lil sis i never had.. one that I can/will tots ruin with Jrock, anime, yaoi, make-up and all the other things i love~

Ah ja en ik geloof nog altijd niet dat je broertje bestaat. Not that I care though x)

Yeah, ik moet bekennen dat ik in het begin heel erg mijn best deed om door jullie leuk gevonden te worden, en ik snap nu hoe irritant ik was, als ik nu terug kijk op sommige dingen en gedrag wat ik vertoonde dan zie ik wel gewoon waar ik vaak de mist in ben gegaan. Maar ik heb juist liever dat je strenger tegen me bent aangezien ik ervan leer, in het begin zal het me soms even raken maar dat is niet erg, ik heb liever dat het me even raakt dan dat jij je er aan gaat ergeren en dat je het niet zegt, aangezien je me dan minder gaat mogen enz. 

And if you wanna know about 'Dave' then i'll just mail you cuz i want you to know the truth. c:
Laryanue
Karaoke-ster



Ik ben er nog steeds van overtuigd dat jij noettels bent.
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik ben er nog steeds van overtuigd dat jij noettels bent.

AHAHAHA omg kom jij weer
Laryanue
Karaoke-ster



Ik ben er nog steeds van overtuigd dat jij noettels bent.

AHAHAHA omg kom jij weer

SERIOUSLY! I'M PRETTY DAMN SURE!
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik ben er nog steeds van overtuigd dat jij noettels bent.

AHAHAHA omg kom jij weer

SERIOUSLY! I'M PRETTY DAMN SURE!

Heuheuheueh
Anoniem
Straatmuzikant



---

---

And if you wanna know about 'Dave' then i'll just mail you cuz i want you to know the truth. c:

Now I'm curious, mail meh~
Sophrosyne
Straatmuzikant



---

---

And if you wanna know about 'Dave' then i'll just mail you cuz i want you to know the truth. c:

Now I'm curious, mail meh~

Haha, mail is coming!
Sophrosyne
Straatmuzikant



Je was eerst altijd chagrijnig en pissig (toen ik hier net kwam, like krap 2 maanden geleden haha)

Maar ik kwam erachter dat je juist een super lieve meid bent <3

Haha yeah, ik heb zo m'n ups en downs en wanneer ik down ben dan merk je dat best wel erg. Sorry 'bout that!
Silatunique
Landelijke ster



Ik ken je niet echt, haha. Maar ik zie je best vaak op het forum en daar ben je wel redelijk tegen iedereen, ik mag je wel :)
Account verwijderd




Ik haat je. Punt. 
Account verwijderd




Ik mag je echt heel erg haha.. we hebben niet heel veel contact ofzo maar ik mag je gewoon
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste