Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Cindy is misschien online...
Fem
Popster



Maar ik denk niet dat ze zo geweldig veel te doen heeft als mod...
Fem
Popster



X
Anoniem
Queen of Queens



Bedank he...
Anoniem
Queen of Queens



Ik doe meer dan jij denkt, dus oordeel niet over mij als je mijn niet kent...
Fem
Popster



Bedank he...

Ik bedoel dat t hier echt rustig is


@ wow sorry het was niet aanvallend bedoeld
Anoniem
Queen of Queens



Bedank he...

Ik bedoel dat t hier echt rustig is


@ wow sorry het was niet aanvallend bedoeld

O sorry het kwam namelijk gemeen over als je het zo zegt. :c


Door die ruzie vat ik nu veel dingen anders op sorry. sad en gaat niet zo goed met me in real.
Anoniem
Queen of Queens



+ ik denk altijd als ik me naam zie dat het slecht is. Dit komt door dat ik altijd zwart gemaakt werd op gsm als er een topic met mijn naam kwam. sad

Wist niet dat je het niet zo bedoelde sorry. :c
Fem
Popster



Bedank he...

Ik bedoel dat t hier echt rustig is


@ wow sorry het was niet aanvallend bedoeld

O sorry het kwam namelijk gemeen over als je het zo zegt. :c


Door die ruzie vat ik nu veel dingen anders op sorry. sad en gaat niet zo goed met me in real.

Oh, was niet de bedoeling, ik bedoelde dat het rustig leek en .. Nja laat maar xd

Oh.. ;c
Anoniem
Queen of Queens



Maar ja het is altijd rustig in de ochtend maar je went er aan haha.

Al moet ik eerlijk zeggen dat het voor normaal gezien toch best wel wat mensen online zijn.
Fem
Popster



+ ik denk altijd als ik me naam zie dat het slecht is. Dit komt door dat ik altijd zwart gemaakt werd op gsm als er een topic met mijn naam kwam. sad

Wist niet dat je het niet zo bedoelde sorry. :c

Ja zou ik ook hebben, zal eraan denken

Niet erg, ik snap het wel
Fem
Popster



En ook al is er misschien minder te doen, toch is het gezellig dat ze er is!

Klopt!
Fem
Popster



Maar ja het is altijd rustig in de ochtend maar je went er aan haha.

Al moet ik eerlijk zeggen dat het voor normaal gezien toch best wel wat mensen online zijn.

Ja, viel mij ook op.. Maar dit is rond half 7 aangemaakt xdd
Anoniem
Queen of Queens



Ik bedoel dat t hier echt rustig is


@ wow sorry het was niet aanvallend bedoeld

O sorry het kwam namelijk gemeen over als je het zo zegt. :c


Door die ruzie vat ik nu veel dingen anders op sorry. sad en gaat niet zo goed met me in real.

Oh, was niet de bedoeling, ik bedoelde dat het rustig leek en .. Nja laat maar xd

Oh.. ;c

Ik snap je nu ja ahha nogmaals sorry.


En ja me relatie staat op het punt uit te gaan jank naar 3 jaar en 3 maanden bijna. sad
Anoniem
Queen of Queens



+ ik denk altijd als ik me naam zie dat het slecht is. Dit komt door dat ik altijd zwart gemaakt werd op gsm als er een topic met mijn naam kwam. sad

Wist niet dat je het niet zo bedoelde sorry. :c

Ja zou ik ook hebben, zal eraan denken

Niet erg, ik snap het wel

Oude gewoonte dus moeilijk om om te schakelen haha.
Anoniem
Queen of Queens



Maar ja het is altijd rustig in de ochtend maar je went er aan haha.

Al moet ik eerlijk zeggen dat het voor normaal gezien toch best wel wat mensen online zijn.

Ja, viel mij ook op.. Maar dit is rond half 7 aangemaakt xdd

Er zijn nu momenteel geen meldingen of zo dus tja weinig te doen.  Maar ik moet nu werken bye!
Fem
Popster



O sorry het kwam namelijk gemeen over als je het zo zegt. :c


Door die ruzie vat ik nu veel dingen anders op sorry. sad en gaat niet zo goed met me in real.

Oh, was niet de bedoeling, ik bedoelde dat het rustig leek en .. Nja laat maar xd

Oh.. ;c

Ik snap je nu ja ahha nogmaals sorry.


En ja me relatie staat op het punt uit te gaan jank naar 3 jaar en 3 maanden bijna. sad

Omg, ja dan snap ik wel dat het niet zo goed gaat..

@ Ja, lijkt mij ook
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste