Tim schreef:
Ik moet de komende (ff tellen hoor) 3 dagen op vakantie modus vanwege de vele verslagen die ik moet inleveren + de vele toetsen.
TIS MAAR VOOR 3 DAGEN!
HH=LIEF WANT AL ME SCHATJES MOETEN DIT ZIEN!
Ik moet de komende (ff tellen hoor) 3 dagen op vakantie modus vanwege de vele verslagen die ik moet inleveren + de vele toetsen.
TIS MAAR VOOR 3 DAGEN!
HH=LIEF WANT AL ME SCHATJES MOETEN DIT ZIEN!


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


22