Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Credit actie set voorstel gedaan bij Lianne
Anoniem
YouTube-ster



ja kijk zeg of jullie voor zijn of tegen
BerichtMelden
Van: Lianne    
Naar: Lana 
Ontvangen: vandaag om 20:46
Onderwerp: Re: Credit actie set voorstel
Op 13-05-2014 20:45:05, Lana schreef:
ik heb je al een bericht gestuurd voor als vraag deze items van dollzmania 
maar ik ik wouw ook laten zien dat niet alleen ik dat wil hier kan je het lezen
voor 6 euro 

12 euro
























Op 13-05-2014 20:46:06, Lianne schreef:

Ik zal er naar kijken. 
Anoniem
YouTube-ster



Voor:3
tegen:0

dit bewerk ik
Anoniem
Internationale ster



Voor hehe I love those
Tim
Wereldberoemd



tegen, ze zijn wel mooi maar doe ze in de zomervakantie want dan heb ik geld :$
Azelf
Straatmuzikant



Voor hehe I love those

Especially the kittycat, huh eyebrows  
Anoniem
YouTube-ster



Beter andersom want de eerste is mooier lol en van de 2de is het haar er al

sssstt!
Anoniem
YouTube-ster



tegen, ze zijn wel mooi maar doe ze in de zomervakantie want dan heb ik geld <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Deze tel ik niet mee dit is niet echt een reden voor mij hihihih
Account verwijderd




Beter andersom want de eerste is mooier lol en van de 2de is het haar er al

Anoniem
Internationale ster



Voor hehe I love those

Especially the kittycat, huh eyebrows  

But it is not a red kittycat :c
Sophrosyne
Straatmuzikant



Beter andersom want de eerste is mooier lol en van de 2de is het haar er al

En het masker, en de staart en de jurk ook maar in een andere kleur.
Anoniem
YouTube-ster



Beter andersom want de eerste is mooier lol en van de 2de is het haar er al

Dan doet ze gewoon een andere kleur en moet ik die andersom mensen tellen als tegen ?
Anoniem
YouTube-ster



Beter andersom want de eerste is mooier lol en van de 2de is het haar er al

En het masker, en de staart en de jurk ook maar in een andere kleur.

meen je dit ? 
Sophrosyne
Straatmuzikant



Beter andersom want de eerste is mooier lol en van de 2de is het haar er al

En het masker, en de staart en de jurk ook maar in een andere kleur.

meen je dit ? 

Ja lol.
Azelf
Straatmuzikant



Voor hehe I love those

Especially the kittycat, huh eyebrows  

But it is not a red kittycat :c

That's true... naja, miss kan iemand 'm kan verkleuren en de jurk is sws wel geweldig xD 
XAmber
Karaoke-ster



Beter andersom want de eerste is mooier lol en van de 2de is het haar er al

En het masker, en de staart en de jurk ook maar in een andere kleur.

meen je dit ? 

Jupzz
Anoniem
Internationale ster



Especially the kittycat, huh eyebrows  

But it is not a red kittycat :c

That's true... naja, miss kan iemand 'm kan verkleuren en de jurk is sws wel geweldig xD 

The kittycat also misses a cyborg to be honest :p Or else she needs a doggie
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste