Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Ik vind het IG-account
RockingToilet
YouTube-ster



nog steeds best wel 'dood'? Ik bedoel, 2 keer per week/3 keer per week iets posten vind ik dood.

LET OP: Ik vind.
RockingToilet
YouTube-ster



dus

Dat wou ik even delen.
RockingToilet
YouTube-ster



wat is een ig-account omg

instagram
Anoniem
YouTube-ster



ik volg het ook niet meer daarom xd
Anoniem
YouTube-ster



wat is een ig-account omg

InstaGram
RockingToilet
YouTube-ster



wat is een ig-account omg

instagram

zeg je dat nu gewoon omdat..

Omdat ik dat vind en het wou delen. Ik zou graag willen zien dat het echt heel erg actief word, maar dat ben ik! :)
RockingToilet
YouTube-ster



Naja heel veel valt er ook niet te posten.

Ik vind van wel? Ik bedoel, ik zou sowieso wel wat dingen kunnen verzinnen, haha
Account verwijderd




Valt wel mee.
Sophrosyne
Straatmuzikant



instagram

zeg je dat nu gewoon omdat..

Omdat ik dat vind en het wou delen. Ik zou graag willen zien dat het echt heel erg actief word, maar dat ben ik! <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Er zijn net nieuwe leden, met veel vragen en ze zijn alles nog aan het ontdekken en uitzoeken, geef ze wat tijd en alles zal op z'n plek vallen. Elke en ik hadden dat ook de eerste twee weken, don't worry.
RockingToilet
YouTube-ster



zeg je dat nu gewoon omdat..

Omdat ik dat vind en het wou delen. Ik zou graag willen zien dat het echt heel erg actief word, maar dat ben ik! <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

Er zijn net nieuwe leden, met veel vragen en ze zijn alles nog aan het ontdekken en uitzoeken, geef ze wat tijd en alles zal op z'n plek vallen. Elke en ik hadden dat ook de eerste twee weken, don't worry.

Oh, oke! Ik zie trouwens ook maar 2 mensen posten. Niet dat het erg is hoor! Het valt me alleen op. Ik wil trouwens niet dat team nu afkraken.
xAnna
Straatmuzikant



Het is moeilijk om wat te posten aangezien we net nieuw zijn. We zijn nog aan het ontdekken enzo. Het wordt al actiever, maar ja echt actief duurt denk ik nog wel even.
Anoniem
YouTube-ster



Naja heel veel valt er ook niet te posten.

Wel toch? Van competities, nieuws van de dag, leuke looks, bijvoorbeeld als er een nieuwe achtergrond is, een spelletje, etc. :p

Niet lullig bedoeld of zo hoor
Sophrosyne
Straatmuzikant



Er zijn net nieuwe leden, met veel vragen en ze zijn alles nog aan het ontdekken en uitzoeken, geef ze wat tijd en alles zal op z'n plek vallen. Elke en ik hadden dat ook de eerste twee weken, don't worry.

Oh, oke! Ik zie trouwens ook maar 2 mensen posten. Niet dat het erg is hoor! Het valt me alleen op. Ik wil trouwens niet dat team nu afkraken.

er zijn maar 2 instagram leden

Nee 3, SoldToADemon, XAnna en Pendulum.
RockingToilet
YouTube-ster



@ Yana nee, soldtoademon, xAnna en Pendulum

@ Xanna snap ik wel! Maar ik had daar even niet aan gedacht. Ik edit zelf al een tijdje en post het op instagram, dus ben het gewend, sorry! Niet eens aan gedacht!
Sophrosyne
Straatmuzikant



Omdat ik dat vind en het wou delen. Ik zou graag willen zien dat het echt heel erg actief word, maar dat ben ik! <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>

Er zijn net nieuwe leden, met veel vragen en ze zijn alles nog aan het ontdekken en uitzoeken, geef ze wat tijd en alles zal op z'n plek vallen. Elke en ik hadden dat ook de eerste twee weken, don't worry.

Oh, oke! Ik zie trouwens ook maar 2 mensen posten. Niet dat het erg is hoor! Het valt me alleen op. Ik wil trouwens niet dat team nu afkraken.

Wie post er dan minder?
RockingToilet
YouTube-ster



Er zijn net nieuwe leden, met veel vragen en ze zijn alles nog aan het ontdekken en uitzoeken, geef ze wat tijd en alles zal op z'n plek vallen. Elke en ik hadden dat ook de eerste twee weken, don't worry.

Oh, oke! Ik zie trouwens ook maar 2 mensen posten. Niet dat het erg is hoor! Het valt me alleen op. Ik wil trouwens niet dat team nu afkraken.

Wie post er dan minder?

Pendulum heeft nog niets gepost.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste