NewYorkLove schreef: Je kent me vast nii maar ik ga vast nooit mijn naam veranderen
Ik ben je wel eens tegen gekomen
Oke?
Jup Dus het eerste deel van je reactie heb ik net al tenietgedaan Maar goed, ik zou je wel graag beter kennen? (btw. ik flap er random rare reacties uit xD)