Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
What? Adminlikker69 O-O
Anoniem
Wereldberoemd



Bericht

Bericht
Van: Virtual Popstar
Naar: Amicizia  
Ontvangen: vandaag om 17:06
Onderwerp: Nieuwe student gekoppeld
Hoi Amicizia  ,

Je bent zojuist als mentor gekoppeld aan een nieuwe speler.

Spelernaam: AdminLikker69

Reageer op elk mailtje dat je student je stuurt.
We werken namelijk met plus en min punten om te zien welke mentoren
hun werk niet goed doen. Als je niet reageert gaat er 1 punt af, als je wel
reageert 0,5 punt er bij. Als je score onder de -5 komt zal je nooit meer
mentor op Virtual Popstar kunnen zijn.

Met vriendelijke groet,
Toothless
Wereldberoemd



haha :')
Anoniem
Wereldberoemd



haha :')

waowwww
Account verwijderd




Hahahahaha
Anoniem
Popster



Ahahahahahahahahaha
Anoniem
Wereldberoemd



Hahahahaha

erg dit
Anoniem
Wereldberoemd



Ahahahahahahahahaha

LEBBER
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik wil ook frikkin mentor zijn, waarom kan het niet vanaf Internationale ster ik bedoel, ik ken het spel heel goed enzo. 
Account verwijderd




Ik wil ook frikkin mentor zijn, waarom kan het niet vanaf Internationale ster ik bedoel, ik ken het spel heel goed enzo. 

Mhuahahaha, ik ben het haha, maar ik krijg er nooit nieuwe bij :cc
Account verwijderd




Ik wil ook frikkin mentor zijn, waarom kan het niet vanaf Internationale ster ik bedoel, ik ken het spel heel goed enzo. 

Mhuahahaha, ik ben het haha, maar ik krijg er nooit nieuwe bij :cc

dat dus ^^
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik wil ook frikkin mentor zijn, waarom kan het niet vanaf Internationale ster ik bedoel, ik ken het spel heel goed enzo. 

Mhuahahaha, ik ben het haha, maar ik krijg er nooit nieuwe bij :cc

Toen ik was gestopt had ik 108 studenten.
Lefacumis
Wereldberoemd



Ik wil ook frikkin mentor zijn, waarom kan het niet vanaf Internationale ster ik bedoel, ik ken het spel heel goed enzo. 

Mhuahahaha, ik ben het haha, maar ik krijg er nooit nieuwe bij :cc

Je moet popster zijn
Lefacumis
Wereldberoemd



Ik wil ook frikkin mentor zijn, waarom kan het niet vanaf Internationale ster ik bedoel, ik ken het spel heel goed enzo. 

Mhuahahaha, ik ben het haha, maar ik krijg er nooit nieuwe bij :cc

Je moet popster zijn
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik wil ook frikkin mentor zijn, waarom kan het niet vanaf Internationale ster ik bedoel, ik ken het spel heel goed enzo. 

Mhuahahaha, ik ben het haha, maar ik krijg er nooit nieuwe bij :cc

Je moet popster zijn

Eerst was dat niet zo, dus als je je destijds aanmeldde voor mentor en je bent het nu nog steeds, dan heb je gewoon geluk.
Account verwijderd




Ik wil ook frikkin mentor zijn, waarom kan het niet vanaf Internationale ster ik bedoel, ik ken het spel heel goed enzo. 

Account verwijderd




Ik wil ook frikkin mentor zijn, waarom kan het niet vanaf Internationale ster ik bedoel, ik ken het spel heel goed enzo. 

Mhuahahaha, ik ben het haha, maar ik krijg er nooit nieuwe bij :cc

Je moet popster zijn

Nee? Ik heb er al eens een keertje ééntje bij gekregen hoor. 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste