Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
donateur gekocht~gok
Toothless
Wereldberoemd



Ik heb donateur gekocht voor een weekje in de hoop op een leuk item vanavond. I hope so dat het mijn 100 credits waard gaat zijn. Dus please geen lange jurk dit keer.
Anoniem
Minister of Pop



Ik heb donateur gekocht voor een weekje in de hoop op een leuk item vanavond. I hope so dat het mijn 100 credits waard gaat zijn. Dus please geen lange jurk dit keer.

Dit want het is mijn laatste item meh
Toothless
Wereldberoemd



Ik heb donateur gekocht voor een weekje in de hoop op een leuk item vanavond. I hope so dat het mijn 100 credits waard gaat zijn. Dus please geen lange jurk dit keer.

Dit want het is mijn laatste item meh

Kun je geen nieuwe kopen?
Anoniem
Minister of Pop



Ik heb donateur gekocht voor een weekje in de hoop op een leuk item vanavond. I hope so dat het mijn 100 credits waard gaat zijn. Dus please geen lange jurk dit keer.

Dit want het is mijn laatste item meh

Kun je geen nieuwe kopen?

Kan wel, maar mag niet. Papa vind het te duur en onzin.
Toothless
Wereldberoemd



Dit want het is mijn laatste item meh

Kun je geen nieuwe kopen?

Kan wel, maar mag niet. Papa vind het te duur en onzin.

ahw jammer. ik vind het wel raar dat jij niet zelf mag weten waaraan je je credits besteedt. Niet lullig bedoeld maar dat is mijn mening.
Toothless
Wereldberoemd



oh ja 't is vrijdag

;) Jij bent ook haast altijd donateur hè volgens mij? ;)
Sophrosyne
Straatmuzikant



Meestal kan je de items krijgen voor minder dan 100 cr, dus als ik het mooi vind doe ik dat gewoon.
Anoniem
Minister of Pop



Kun je geen nieuwe kopen?

Kan wel, maar mag niet. Papa vind het te duur en onzin.

ahw jammer. ik vind het wel raar dat jij niet zelf mag weten waaraan je je credits besteedt. Niet lullig bedoeld maar dat is mijn mening.

Ik mag ook niet direct van andere kopen en ik heb mijn minimum wat ik over moet houden
Toothless
Wereldberoemd



Meestal kan je de items krijgen voor minder dan 100 cr, dus als ik het mooi vind doe ik dat gewoon.

ja dat is ook wel waar.

Maar als je ze langer bewaard, worden ze na een tijdje soms meer dan 100 cr waard.
Sophrosyne
Straatmuzikant



Kan wel, maar mag niet. Papa vind het te duur en onzin.

ahw jammer. ik vind het wel raar dat jij niet zelf mag weten waaraan je je credits besteedt. Niet lullig bedoeld maar dat is mijn mening.

Ik mag ook niet direct van andere kopen en ik heb mijn minimum wat ik over moet houden

Waarom mag je niet direct van mensen kopen? 
Anoniem
Minister of Pop



ahw jammer. ik vind het wel raar dat jij niet zelf mag weten waaraan je je credits besteedt. Niet lullig bedoeld maar dat is mijn mening.

Ik mag ook niet direct van andere kopen en ik heb mijn minimum wat ik over moet houden

Waarom mag je niet direct van mensen kopen? 

Omdat ik een paar x veel nood en de fout inging
Toothless
Wereldberoemd



Kan wel, maar mag niet. Papa vind het te duur en onzin.

ahw jammer. ik vind het wel raar dat jij niet zelf mag weten waaraan je je credits besteedt. Niet lullig bedoeld maar dat is mijn mening.

Ik mag ook niet direct van andere kopen en ik heb mijn minimum wat ik over moet houden

i know maar ik vind het onzin dat je niet direct van anderen mag kopen, mijn mening sorry
Anoniem
Minister of Pop



ahw jammer. ik vind het wel raar dat jij niet zelf mag weten waaraan je je credits besteedt. Niet lullig bedoeld maar dat is mijn mening.

Ik mag ook niet direct van andere kopen en ik heb mijn minimum wat ik over moet houden

i know maar ik vind het onzin dat je niet direct van anderen mag kopen, mijn mening sorry

K ook soms 
Sophrosyne
Straatmuzikant



ahw jammer. ik vind het wel raar dat jij niet zelf mag weten waaraan je je credits besteedt. Niet lullig bedoeld maar dat is mijn mening.

Ik mag ook niet direct van andere kopen en ik heb mijn minimum wat ik over moet houden

i know maar ik vind het onzin dat je niet direct van anderen mag kopen, mijn mening sorry

This, het is veel veiliger.
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik mag ook niet direct van andere kopen en ik heb mijn minimum wat ik over moet houden

Waarom mag je niet direct van mensen kopen? 

Omdat ik een paar x veel nood en de fout inging

Je hebt daar zelf controle over hoor.
Anoniem
Minister of Pop



Waarom mag je niet direct van mensen kopen? 

Omdat ik een paar x veel nood en de fout inging

Je hebt daar zelf controle over hoor.

Das waar
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste