Unashamed schreef: Beter doen ze t na de 24e, dan is er geld binnen.
De 20ste of 21ste denk ik, want Lianne zei rond de 20ste. Mijn geld komt op de 20ste binnen, maar sws leg ik geld apart voor als er een credit actie komt.
Unashamed schreef: Beter doen ze t na de 24e, dan is er geld binnen.
De 20ste of 21ste denk ik, want Lianne zei rond de 20ste. Mijn geld komt op de 20ste binnen, maar sws leg ik geld apart voor als er een credit actie komt.
Beter doen ze t rons loondagen of rond de 30e.
Bij mij komt de 20ste geld binnen, en dan rond de 23/24 weer de rest i think
Minori schreef: Ik ga het niet kopen, ik kan mijn geld namelijk wel beter besteden en ik heb al aardig wat geld besteed. Sawreh vp hehe. ;-;
ik schrok er ook van van het totaalbedrag dat ik van Lianne hoorde maar ach, 25 euro per maand vind ik een prima bedrag.
Yeah well, ik werk ervoor en naja, mijn vader heeft het gewoon druk en hij moet nu eerst de kosten van onze winkel terugverdienen, dus hij heeft het even krap en vergeet mn zakgeld vaak, maar als ik iets heel graag wil of ik heb iets nodig betaalt hij het wel gwn ahaha.