Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
10 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Sorry maar ik moet het even zeggen.
Fem
Popster



Ja weet je, laat ook maar. Ik mag hier iemand niet, so that's it.
RockingToilet
YouTube-ster



Ik ben nu bang dat ik het ben
alishakusx
Straatmuzikant



ben ik het? :X
sorry voel me overal op aangesproken :x
mail me anders?
Tianmi
Straatmuzikant



Ik ben nu bang dat ik het ben

Anoniem
Straatmuzikant



Ik zou het gewoon zeggen.. beter dat dan doen alsof er niets is. Plus, misschien heeft die persoon het nieteens door of bedoelt hij/zij t niet zo? c:
Fem
Popster



Ik ben nu bang dat ik het ben

Noworry, jij bent het niet



@@@@@@Jij bent het ook niet, maar ik ga niet mailen want dan krijg ik weer een hele vloedgolf mensjes die het willen weten..

@@@@@Ook niet

@@@@Ik vat je niet

@@Nja, ik ga het gwn doen xd


Anoniem
Queen of Queens



Ik ben nu bang dat ik het ben

Fem
Popster



Als ik het ben moet je het even zeggen

Je bent het niet c;
Fem
Popster



Ik ben nu bang dat ik het ben


Nope
Anoniem
Queen of Queens



Ik ben nu bang dat ik het ben


Nope

Gelukkig! :)
Fem
Popster



K heb degene gemaild

@ Je bent het  niet, al stoor ik me af en toe ook wel aan jou, en aan jb ook trouwens c;
Anoniem
Straatmuzikant



das kut voor jou

ik zou er wat aan gaan doen
gwendo
Landelijke ster



K heb degene gemaild

@ Je bent het  niet, al stoor ik me af en toe ook wel aan jou, en aan jb ook trouwens c;

ik stoor me eigenlijk constant aan je

weet je ik mocht je niet en je vroeg je af waarom
nou door dit topic heb je een reden babe

ik vraag me ook af wrm je mij nie mag :s
Fem
Popster



K heb degene gemaild

@ Je bent het  niet, al stoor ik me af en toe ook wel aan jou, en aan jb ook trouwens c;

ik stoor me eigenlijk constant aan je

weet je ik mocht je niet en je vroeg je af waarom
nou door dit topic heb je een reden babe

Yes, nu heb ik er idd een rede voor.
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik ben nu bang dat ik het ben

Fem
Popster



woh 't gaat over mij

ik denk niet dat ik alles ben wtf ahahah

Zo komt het af en toe wel bij mij over.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste